Gå til innhold

Prableen Kaur

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er nok sikhenes hodeplagg ja. Jenter kan visst også bruke det, men jeg tror de fleste velger å ikke gjøre det.

Skrevet

Noen som vet hva slags hodeplagg Prableen Kaur bruker og hva det betyr? Har ikke sett det før, annet enn at det kan minne litt om de unge sikhenes hodeplagg, men det er det vel bare menn som bruker?

http://ipad.dagbladet.no/2011/09/14/nyheter/innenriks/valg11/18132840/

Det er da innlysende, dama er en smurf. Hun har bare bomma litt på fargen. Bildebevis vedlagt.

http://www.driveklepp.net/johanne/bibliotek/tegneserie/smurf/bilder/smurf39.gif

• Liker 3
Skrevet

Turban er sikhenes hodeplagg, egentlig beregnet for menn. Hun bruker det for å vise at det er et kjønnsnøytralt plagg, kvinner trenger ikke å bruke det. Ikke menn heller slik jeg har forstått det, det er valgfritt.

Hun er en klok ung kvinne!

• Liker 6
Skrevet

Lurer på hvor mange tråder på KG som handler om hodeplagget hennes.. Jeg har ihvertfall sett tre, det er helt sikkert flere..

• Liker 1
Gjest Silvermist
Skrevet

Lurer på hvor mange tråder på KG som handler om hodeplagget hennes.. Jeg har ihvertfall sett tre, det er helt sikkert flere..

Skulle til å skrive det samme...

Skrevet

Heldigvis synes denne tråden å være opprettet for å faktisk få et svar på hva hodeplagget er for noe, og ikke for å henge ut jenta slik de fleste andre trådene er :) Prableen Kaur har såvisst fått gjennomgå på kvinneguiden.

Skrevet

Denne tråden ble faktisk laget før den andre tråden som har blitt så lang.

Gjest Silvermist
Skrevet

Denne tråden ble faktisk laget før den andre tråden som har blitt så lang.

Det har vært andre tråder om henne før den du snakker om.

Ja, hodeplagget er noe uvanlig å se ute i gatene, men etter alle trådene her inne skulle man nesten tro at hun hadde tre hoder og åtte armer. Det er et hodeplagg, let's move on.

• Liker 3
Skrevet

Det er en på hjemstedet mitt som jeg har sett på kollektiven som har et snodig hodeplagg jeg lurer på hva er. Det er ikke det samme som Prableen Kaur.

Noen som vet om det finnes et slags bilderegister over diverse religiøse/kulturelle hodeplagg?

Skrevet

Det er en på hjemstedet mitt som jeg har sett på kollektiven som har et snodig hodeplagg jeg lurer på hva er. Det er ikke det samme som Prableen Kaur.

Noen som vet om det finnes et slags bilderegister over diverse religiøse/kulturelle hodeplagg?

Vet ikke om noe bilderegister, men er det lignende turban? Sikhene bruker jo også chuni og patka. Mange unge bruker patka, og den er jo temmelig spesiell..

Hvordan ser den du nevner ut? Er det på en mann?

Patka:

kids-patka-turban-pagri.html&docid=8ce0omMHPM0brM&w=385&h=382&ei=DoZzTsKCCsj54QS2g526DQ&zoom=1&biw=768&bih=946

Skrevet

Vet ikke om noe bilderegister, men er det lignende turban? Sikhene bruker jo også chuni og patka. Mange unge bruker patka, og den er jo temmelig spesiell..

Hvordan ser den du nevner ut? Er det på en mann?

Patka:

kids-patka-turban-pagri.html&docid=8ce0omMHPM0brM&w=385&h=382&ei=DoZzTsKCCsj54QS2g526DQ&zoom=1&biw=768&bih=946

Nei, det er en ung jente. Ca. 20 nå tenker jeg. Er lenge siden jeg ha sett henne nå, så husker ikke helt hvordan den så ut, men den var oransj og hvit og den var sånn som linken din rundt hodet (stram), men med en sånn rund klump eller hva jeg skal si på toppen. Kanskje det er sånn som du la ut, men klumpen var større.

Og jeg aner ikke hvor i verden det kan komme fra, for jenta er ser vesteuropeisk/norsk ut, så jeg vet ikke om det er typisk indisk, pakistansk eller lignende.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...