Gå til innhold

dømt for drap, drept selv.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kan du linke til gamle artikler, jeg vet ikke hva det er snakk om?

beklager at jeg pirret nysgjerrigheten men jeg tror egentlig ikke vi har lov til å diskutere saken.

Jeg måtte bare bemerke hendelsen med en liten notis slik at de som kjenner til saken fikk vite det, men jeg regner med at de fleste har skjønt det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har nok rett, jeg gjorde samme koblingen da jeg leste saken. Jeg feller ingen tårer for denne mannen

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er ikke imot retningslinjene å diskutere tidligere saker. Man navngir jo ikke personen! Please gi linker! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva denne mannen har gjort tidligere, var han syk og trengte hjelp! Blir kvalm av folk som insinuerer at dette var fortjent!

RIP

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en tragisk sak uansett hvem offeret har drept før. Jeg vil tro mange syns han fikk som fortjent, men ut fra hvor han var innlagt, kan man knapt anta annet enn at han var alvorlig psykisk syk. Og da syns jeg det blir smakløst å her skulle snakke om hva han evt. "fortjente" (selv om jeg kan forstå det hvis pårørende til hun som ble drept av han som nå ble drept opplever en slags tilfredsstillelse ved dette).

Og jeg skjønner hva ts sikter til, men jeg er usikker på om det lov å utdype det her?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bare kvalmt at folk mener en som drepte i psykose fortjente å drepes. Jeg slutter herved å tro på folks fornuft, siden de tydeligvis ikke har den..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dagens konspirasjonsteori, basert på den dreptes forklaring:

"

I sin forklaring hevdet han at han hadde fått i oppdrag av myndighetene å ta livet av sin tidligere kjæreste."

Hvis dette er sant, hvem er det da som har leid inn han andre for å lukke munnen hans permanent?

Nok om konspirasjon. Drapsfolk på slike institusjoner kan egentlig drepe ganske mange, uten å få endrede forhold, som f.eks. fengsel (dette var ett reelt problem på Reitgjerdet).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Karma

At han ble sinnsyk, eller at han ble drept? Og hva har han gjkort i forrige liv sdom gjør du mener dette var på sin plass?

Er det da folks egen skyld at en psykotisk sykdom ødelegger deres liv, fører til at de dreper andre i psykose og har de alså fortjent alt dette?

Jeg vil påstå du har noen virkelig stygge holdninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Slike personer kan aldri bli friske uansett. Good riddance

Så når du blir syk, da skal jeg drepe deg å si dette til dine pårørende. Ok, det er notert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...