Gå til innhold

Nye soner (buss osv)

Fremhevede innlegg

Gjest snoopy_93
Skrevet

Hei!

Nå innføres det snart nye soner osv her i Oslo området. (vet ikke om det gjelder for hele landet men..) Mener å ha lest at det blir en ny "ordning" med flexus-kort osv også.

Noen som vet hva et månedskort for ungdom vil koste da? (de tar jo bort "oslo og akershus" og man må velge soner osv. Jeg synes dette er VELDIG forvirrende)evt hvilke soner må man ha da? (for å komme til mamma og pappa må jeg ihvertfall ha fra Lillestrøm området og til bekkesua området.)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, dette var jeg ikke klar over. Gjelder det SL-bussene også? Fra Ås til Ski har det kostet 30 kr å ta buss, mot 50 med toget, og hvis lokalbilletten faller bort blir bussreisen 18 kr dyrere :( Sikkert en bra løsning totalt, men så kjedelig å bo i Ås og ikke komme seg noe sted uten å krysse soner.

Skrevet

Oj, dette hadde jeg ikke fått med meg! Men slik jeg forstår det er det ingen endringer i Oslo, utover at du kan reise lenger på "Oslo-billett", er det riktig?x

Gjest NozMonster
Skrevet

ja, rikig gjesten!

jeg bor også ved bekkestua ts, og nå kan vi snart ta banen helt inn til oslo, og bare betale for en sone :) også kommer det årskort, og om du mister det, så får du et nytt et :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...