Gå til innhold

Har han dårlig selvtillit i senga?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ok.. Jeg har møtt en fyr, jeg har rota litt med og vi har prøvd å hatt sex noen ganger, men det blir bare ikke bra! Han prøver med fingrene, men med en gang jeg lager litt lyd, spør han om det gjør vondt. Jeg sier da nei og hinter frempå at han bare må fortsette, og prøver å styre hendene i riktig retning. Etter en liten stund gir han seg likevel. Så går jeg ned på han og da spør han hele tiden om jeg syns den er liten, og at jeg "sluker" den fordi den er så liten. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal si. Den er jo en av de minste jeg har vært borti, men fordi jeg liker han litt vil jeg jo at dette skal fungere. Når vi kommer til selve samleie går det heller ikke så bra. Han er litt slapp, men får han den først inn sliter med å holde den inne da den lett sklir ut... Har prøvd at jeg er oppå han også, men vi får det ikke til å funke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok.. Jeg har møtt en fyr, jeg har rota litt med og vi har prøvd å hatt sex noen ganger, men det blir bare ikke bra! Han prøver med fingrene, men med en gang jeg lager litt lyd, spør han om det gjør vondt. Jeg sier da nei og hinter frempå at han bare må fortsette, og prøver å styre hendene i riktig retning. Etter en liten stund gir han seg likevel. Så går jeg ned på han og da spør han hele tiden om jeg syns den er liten, og at jeg "sluker" den fordi den er så liten. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg skal si. Den er jo en av de minste jeg har vært borti, men fordi jeg liker han litt vil jeg jo at dette skal fungere. Når vi kommer til selve samleie går det heller ikke så bra. Han er litt slapp, men får han den først inn sliter med å holde den inne da den lett sklir ut... Har prøvd at jeg er oppå han også, men vi får det ikke til å funke.

Gi opp.

Det er ikke alle som tydeligvis er MENT å få lov å formere seg og bli mange av ...Er en grunn til at det er vanskelig å få til bra samleie med en mann med meget lite utstyr.Desverre.

Du må velge de mennene som er deiligst å ligge meg,og det er kvinnen som avgjør det.Det gjør jeg.Er han deilig,glemmer jeg det aldri: )At han er deilig.

Noen menn er bare født deilige,andre ikke.Vi damer skal velge det beste av dem.

Skrevet

Høres ut som dårlig selvtillit, ja. Du bør nok snakke med han om hvorfor han er så usikker i senga. Er han usikker ellers også? Eller er det bare i senga?

Skrevet

Ja, men hvordan går en frem for å spør om sånt? Skal jeg bare spør rett frem neste gang? Vil han ikke få enda dårligere selvtillit da? Han er litt sjenert/usikker ellers også, men har alltid vært en av de populære eller "fotballgutta" som vi sier her på bygda.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...