Gå til innhold

Hormonspiral - mensen er en uke for sen...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har hatt hormonspiral i 1,5 år nå, og har hatt mensen hele tiden. I begynnelsen ganske uregelmessig, med lange blødninger. Etterhvert har det blitt lange men sparsommelige blødninger, med syklus på ca 28 dager. Nå skulle jeg hatt mensen for en uke siden, men ser ikke noe til den. Hadde endel menstruasjonssmerter for en ukes tid siden, og trodde den skulle dukke opp - men neida...

Jeg kan kjenne trådene, så spiralen er på plass.

Fått negativ graviditetstest.

Kan det være noe galt? Er det vits i å gå til legen liksom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Helt vanlig, har jeg skjønt. Jeg skal fjerne min i neste uke pga sinnsyke bivirkninger etter 2 år. Er rett og slett dritt lei av å være redd for at jeg er gravid og blø som en gris :(. Gå til legen og sjekk det ut, bare for å være helt sikker.

Endret av Sophie-Ann
Skrevet

Helt vanlig, har jeg skjønt. Jeg skal fjerne min i neste uke pga sinnsyke bivirkninger etter 2 år. Er rett og slett dritt lei av å være redd for at jeg er gravid og blø som en gris :(. Gå til legen og sjekk det ut, bare for å være helt sikker.

Har du virkelig sterke blødninger til tross for at du har hatt denne i 2 år??

Skrevet

Jepp!! To ganger på rad nå. Utrolig kjipt:( Mistet mensen min, men nå et den tilbake like kraftig som før, pluss ømme pupper, menssmerter osv...

Skrevet

Hmmm... bli borte, å så komme tilbake igjen? Det tror jeg jeg ville snakket med legen om. Men nå har du jo gjort det faktisk. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...