MsZ Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Jeg flirte litt av denne sædrennetråden og tenkte jeg kunne lage en erfaringstråd runt temaet.. Hva er dine erfaringer med ekle ting samleie og sædspruting fører med seg? Her i gården digger jeg at han okmmer inni meg, men det blir jo gris, og det holder ikke å bare sitte å trykke litt på do etterpå.. Det kan komme en dæsj senere på dagen også, og som nevnt så lukter det gødd hvis det blir liggende sæd igjen inne i skjeden.. Har vurdert å bruke melkesyrekapsler rett etter samleie, er det noen som har erfaring med dette? Lukter det ikke no da? (Det er ikke BV hvis noen lurer på det.)
Gjest otrivin Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 Jeg kjøpte sånne intimservietter på apoteket, noen hvite og lilla (de har like i glidemiddel?), de funket veldig bra - men må vente til mesteparten har kommet ut da (syns det funker best å gå DIREKTE på do hvis jeg har mulighet så det ikke liksom "legger" seg mer fast, så bare presse til jeg ser den vanlige mengden er ute xD)... Går jo an å ha de i veske etc hvis man er redd for lekkasje senere.
Gjest Raindrops Skrevet 14. september 2011 #3 Skrevet 14. september 2011 Jeg tok med meg kjæresten hjem på overnatting da jeg bodde hjemme hos mamma. Vi var unge og litt usikre på hverandre, så det ble ikke puling før begge lå trygt under dyne i et bekmørkt rom. Jeg turte ikke å snuble meg inn på do etter at han hadde kommet, så jeg ble jo liggende med det inni meg hele natten. Dagen etter hadde jeg glemt av hele problemet. Iallefall helt til jeg satt ved frokostbordet og begynte å hoste. Da kom ALT ut, og det luktet helt forferdelig
andrea90 Skrevet 14. september 2011 #4 Skrevet 14. september 2011 Jeg tok med meg kjæresten hjem på overnatting da jeg bodde hjemme hos mamma. Vi var unge og litt usikre på hverandre, så det ble ikke puling før begge lå trygt under dyne i et bekmørkt rom. Jeg turte ikke å snuble meg inn på do etter at han hadde kommet, så jeg ble jo liggende med det inni meg hele natten. Dagen etter hadde jeg glemt av hele problemet. Iallefall helt til jeg satt ved frokostbordet og begynte å hoste. Da kom ALT ut, og det luktet helt forferdelig Huff da.. Har heldigvis ikke opplevet det. Jeg MÅ tisse etterpå. Da kommer det meste av seg selv. Sover så trygt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå