Gå til innhold

Martin Schanke, Bhering Breivik

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ser vi en tendens her? Hvorfor går frp-medlemmer til angrep på AP-medlemmer når de ikke får fram sine politiske synspunkt? Jeg er faktisk redd for at flere arbeiderpartimedlemmer skal bli skadet av rabiate mennesker fra frp.

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser vi en tendens her? Hvorfor går frp-medlemmer til angrep på AP-medlemmer når de ikke får fram sine politiske synspunkt? Jeg er faktisk redd for at flere arbeiderpartimedlemmer skal bli skadet av rabiate mennesker fra frp.

Jeg blir faktisk kvalm av slike som deg som benytter ENHVER mulighet til å rakke ned på medlemmer, og herunder tilhengere av et parti.

• Liker 4
Skrevet

Jeg blir faktisk kvalm av slike som deg som benytter ENHVER mulighet til å rakke ned på medlemmer, og herunder tilhengere av et parti.

Det er ikke snakk om å rakke ned, men frykt for andre menneskers liv. FRP har jo vist flere ganger at de angriper AP, om så med juling.

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke snakk om å rakke ned, men frykt for andre menneskers liv. FRP har jo vist flere ganger at de angriper AP, om så med juling.

Vær så snill og fortell hvordan du kommer frem til den slutningen, for det er virkelig ingen logikk i dette.

Samtidig kan du jo opplyse om hvor gammel du er, bare for opplysningens skyld.

Skrevet

Jeg er verken AP-velger eller (gudskjelov) FrP-velger, men at du i det hele tatt klarer å sammenligne Schankes bitchslap (som selvfølgelig var idioti) med ABBs massemord er noe av det mest vanvittige jeg har sett på lenge. Oppsøk hjelp.

Skrevet

Jeg synes dette er så ille at jeg har rapportert deg, Ts.

• Liker 2
Skrevet

Kanskje et sinnemestringskurs kunne vært noe for FRPere.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...