AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Ser vi en tendens her? Hvorfor går frp-medlemmer til angrep på AP-medlemmer når de ikke får fram sine politiske synspunkt? Jeg er faktisk redd for at flere arbeiderpartimedlemmer skal bli skadet av rabiate mennesker fra frp. 2
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 Ser vi en tendens her? Hvorfor går frp-medlemmer til angrep på AP-medlemmer når de ikke får fram sine politiske synspunkt? Jeg er faktisk redd for at flere arbeiderpartimedlemmer skal bli skadet av rabiate mennesker fra frp. Jeg blir faktisk kvalm av slike som deg som benytter ENHVER mulighet til å rakke ned på medlemmer, og herunder tilhengere av et parti. 4
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #3 Skrevet 14. september 2011 Jeg blir faktisk kvalm av slike som deg som benytter ENHVER mulighet til å rakke ned på medlemmer, og herunder tilhengere av et parti. Det er ikke snakk om å rakke ned, men frykt for andre menneskers liv. FRP har jo vist flere ganger at de angriper AP, om så med juling. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #4 Skrevet 14. september 2011 Det er ikke snakk om å rakke ned, men frykt for andre menneskers liv. FRP har jo vist flere ganger at de angriper AP, om så med juling. Vær så snill og fortell hvordan du kommer frem til den slutningen, for det er virkelig ingen logikk i dette. Samtidig kan du jo opplyse om hvor gammel du er, bare for opplysningens skyld.
pandagutt Skrevet 14. september 2011 #5 Skrevet 14. september 2011 Jeg er verken AP-velger eller (gudskjelov) FrP-velger, men at du i det hele tatt klarer å sammenligne Schankes bitchslap (som selvfølgelig var idioti) med ABBs massemord er noe av det mest vanvittige jeg har sett på lenge. Oppsøk hjelp.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #6 Skrevet 14. september 2011 Ser vi en tendens her? Hvorfor går frp-medlemmer til angrep på AP-medlemmer når de ikke får fram sine politiske synspunkt? Jeg er faktisk redd for at flere arbeiderpartimedlemmer skal bli skadet av rabiate mennesker fra frp. Jeg synes dette er så ille at jeg har rapportert deg, Ts. 2
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #7 Skrevet 15. september 2011 Kanskje et sinnemestringskurs kunne vært noe for FRPere. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå