Gjest Alfred Skrevet 14. september 2011 #21 Del Skrevet 14. september 2011 Mitt syn på saken (rangering av kvinner etter skjønnhet og nasjonalitet, resirkulert fra en eldre post). 1. Kvinner fra Middelhavsområdet, hvor italienske og franske troner øverst, og Latinas (dvs. sør og mellom-amerikanske) 2. Asiatiske (Øst-asiatiske, dvs. kinesiske, japanske, koreanske, og sør-østasiatiske, som thaier) 3. Persiske 4. Indiske/pakistanske/arabiske (men psyko familier trekker da ned) 5. Nordiske (her er svenske og islandske jenter hakket penere enn norske) 6. Mellom-europeiske 7. Øst-europeiske Dette er jo subjektivt selvsagt, og veldig uhøytidelig. En hederlig fjerdeplass på indiske jenter altså. Dessuten er det ikke alltid lett å skille indiske jenter fra persiske, og disse kan igjen ligne en del på jenter fra Middelhavsområdet. Så en "pallplassering" er fint innen rekkevidde :gjeiper: Min rangering: 1. Nordiske ... ... ... 2. Røkla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maud Skrevet 14. september 2011 #22 Del Skrevet 14. september 2011 (endret) Lurer virkelig på hvor mange som syns det...er nemlig forelsket i en norsk gutt, men tørr ikke å prøve meg med tanke på at kanskje de generelt ikke synes indiske jenter er særlig pene. ble inspirert av forumet om somaliske jenter da:p. JA!- Jeg syns indiske jenter er tiltrekkende :D Endret 14. september 2011 av Maud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 14. september 2011 #23 Del Skrevet 14. september 2011 Det finnes pene jenter på alle kontinent. Det er ikke nasjonaliteten som avgjør en jentes skjønnhet. Etter min mening, selvfølgelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
melly666 Skrevet 15. september 2011 #24 Del Skrevet 15. september 2011 *** Er det? Kina er, India kommer på en fin andreplass Aishwarya Rai har blitt kalt verdens vakreste kvinne og er indisk. Synes det i India varierer veldig, men utstråling er uansett viktigere enn utseende Go for it! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest baby Skrevet 15. september 2011 #25 Del Skrevet 15. september 2011 aishwarya ray er drit pen, men har forøvrig IKKE sett noen indere som er på hennes nivå, har sett et par indeere, ingen som skiller seg noe spessielt ut..men søte? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hercule Poirot Skrevet 15. september 2011 #26 Del Skrevet 15. september 2011 Ja jeg synes det Mange fine kvinner fra India. Men det finnes tross alt fine kvinner i alle land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. september 2011 #27 Del Skrevet 15. september 2011 Vel, nå er India det landet med flest innbyggere i verden, .. Ikke utalt deg om ting du ikke har peiling på Kina har flest innbyggere i verden. Sjekk fakta neste gang før du utaler deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 15. september 2011 #28 Del Skrevet 15. september 2011 india er ett veldig fattig land.kjenner en dame som er adoptert fra india,hun er kjempe koslig jente.men hun er jo "norsk" da i hode og sjel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #29 Del Skrevet 16. september 2011 Hei trådstarter! Jeg er inder selv, og har flere ganger opplevd å bli sjekket opp av norske gutter. Alle har selvsagt ulike preferanser, men synes ikke du skal være redd for å prøve. Liker han deg, så liker han deg Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #30 Del Skrevet 16. september 2011 india er ett veldig fattig land.kjenner en dame som er adoptert fra india,hun er kjempe koslig jente.men hun er jo "norsk" da i hode og sjel. Hva har dette med saken å gjøre? Og sammenlignet med hva er india et fattig land? Norge? Uganda? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indiskehavet Skrevet 16. september 2011 #31 Del Skrevet 16. september 2011 Kjenner flere indiske jenter med norske menn, er selv Pakistaner og blir sjekket opp stadig vekk av norske gutter, null stress det! Tror nok de fleste gutter er enige med Katten. Men så finnes det de som også bare foretrekker sin egen "rase" og andre som er lei av det "vanlige" og er mer into det eksotiske.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #32 Del Skrevet 16. september 2011 Synes Priyanka Chopra er myyye penere enn Aishwarya Rai.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. september 2011 #33 Del Skrevet 16. september 2011 Kan du ikke poste et bilde av en indisk jente du ligner på da, TS? Indiske jenter kan være veldig forskjellige. Men generelt er jo indiske jenter en del penere enn pakistanske. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym Skrevet 27. april 2013 #34 Del Skrevet 27. april 2013 jeg synes indiske jenter generelt er vakre. pakistanske også men muslimer misliker at vestlige menn gifter seg med deres damer, det gjelder ikke alle men........... indere er derimot mer avslappet til multireligjøse og multinasjonale forhold så hadde jeg blitt sjekket opp av en indisk kvinne så hadde jeg vært åpen for mer kontakt og bli kjent ets. pakistansk derimot hadde jeg vert lit skremt for da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiger1974 Skrevet 20. mai 2019 #35 Del Skrevet 20. mai 2019 På 14.9.2011 den 15.52, sequin skrev: Vel, nå er India det landet med flest innbyggere i verden, det finnes da pene og "upene" jenter der også, og klassiske skjønnheter som i alle andre deler av verden. Det siste du skrev der høres da veldig merkelig ut.. Det er Kina som er det landet med flest innbyggere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #36 Del Skrevet 20. mai 2019 On 9/14/2011 at 10:20 PM, Flanør said: Mitt syn på saken (rangering av kvinner etter skjønnhet og nasjonalitet, resirkulert fra en eldre post). 1. Kvinner fra Middelhavsområdet, hvor italienske og franske troner øverst, og Latinas (dvs. sør og mellom-amerikanske) 2. Asiatiske (Øst-asiatiske, dvs. kinesiske, japanske, koreanske, og sør-østasiatiske, som thaier) 3. Persiske 4. Indiske/pakistanske/arabiske (men psyko familier trekker da ned) 5. Nordiske (her er svenske og islandske jenter hakket penere enn norske) 6. Mellom-europeiske 7. Øst-europeiske Dette er jo subjektivt selvsagt, og veldig uhøytidelig. En hederlig fjerdeplass på indiske jenter altså. Dessuten er det ikke alltid lett å skille indiske jenter fra persiske, og disse kan igjen ligne en del på jenter fra Middelhavsområdet. Så en "pallplassering" er fint innen rekkevidde :gjeiper: Vi har en del til felles! Etnisitet og forelskelse henger veldig sterkt sammen hos meg. Har helt siden jeg kom i puberteten foretrukket eksotiske kvinner. Min liste: 1: Sør-øst Asia (For eksempel: Thailand, Vietnam, Filippinene, Indonesia) 2: Øst-Asia (For eksempel: Korea, Japan, Kina) 3: Sør-Asia (For eksempel: India, Sri Lanka, Pakistan, Afghanistan) 4: Midt-Østen 5: Latin-Amerika 6: Øst-Afrika 7: Sør-Europa 8: Nord-Europa Uheldigvis ble jeg født i Norge. Heldigvis flyttet jeg ut i midten av tjueårene og så meg aldri tilbake. Som du kan se, trådstarter, så er indiske kvinner blandt verdens desidert vakreste, i mine øyne. Jeg finner alt ved dem vanvittig tiltrekkende. Utseende, lynnet, klærne, maten. De mørkebrune øynene og det lange mørke håret løst fortrukket av en gjennomsiktig Sari kan smelte hvilket som helst mannehjerte. Anonymkode: 53e0a...2bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
candykiss Skrevet 20. mai 2019 #37 Del Skrevet 20. mai 2019 Indiske jenter er nydelige. Mangen har flott langt fyldig hår, lange fine natulige vipper og intense øyne. Vet om to indiske tvillinger, begge er smellvakre og har modellkarierre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #38 Del Skrevet 20. mai 2019 On 9/15/2011 at 3:23 AM, Guest Alfred said: Min rangering: 1. Nordiske ... ... ... 2. Røkla Så kjedelig! Anonymkode: 53e0a...2bf Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. mai 2019 #39 Del Skrevet 20. mai 2019 1 hour ago, AnonymBruker said: Vi har en del til felles! Etnisitet og forelskelse henger veldig sterkt sammen hos meg. Har helt siden jeg kom i puberteten foretrukket eksotiske kvinner. Min liste: 1: Sør-øst Asia (For eksempel: Thailand, Vietnam, Filippinene, Indonesia) 2: Øst-Asia (For eksempel: Korea, Japan, Kina) 3: Sør-Asia (For eksempel: India, Sri Lanka, Pakistan, Afghanistan) 4: Midt-Østen 5: Latin-Amerika 6: Øst-Afrika 7: Sør-Europa 8: Nord-Europa Uheldigvis ble jeg født i Norge. Heldigvis flyttet jeg ut i midten av tjueårene og så meg aldri tilbake. Som du kan se, trådstarter, så er indiske kvinner blandt verdens desidert vakreste, i mine øyne. Jeg finner alt ved dem vanvittig tiltrekkende. Utseende, lynnet, klærne, maten. De mørkebrune øynene og det lange mørke håret løst fortrukket av en gjennomsiktig Sari kan smelte hvilket som helst mannehjerte. Anonymkode: 53e0a...2bf Du sitter i et eksotisk land omgitt av vakre kvinner, men henger på KG. Dette forumet har en vanvittig appell, skjønner jeg. Anonymkode: 825bf...898 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 20. mai 2019 #40 Del Skrevet 20. mai 2019 Jeg har flere indiske twitter-venner jeg chatter daglig med, fantastisk flotte mennesker som viser stor omsorg. De er bare såå nydelige. De savner masse kos og drømmer om masse sex, men de fleste skriver dårlig engelsk. Skulle ønske jeg har hatt slike chatvenner som skriver på norsk🤫😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå