Gå til innhold

Synes dere indiske jenter er tiltrekkende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Lurer virkelig på hvor mange som syns det...er nemlig forelsket i en norsk gutt, men tørr ikke å prøve meg med tanke på at kanskje de generelt ikke synes indiske jenter er særlig pene.

ble inspirert av forumet om somaliske jenter da:p.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen er veldig søte eller vakre, men ikkje alle. Men slik er det med de fleste folkeslag :) Prøv deg du, den som intet våger intet vinner ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått med deg at India har hatt Miss Wold omtrent hvert enbeste år, så at du som indisk tror ingen syns dere er pene? Vel, det forundrer meg. Siden du av alle burde vite om hvilken status indiske kvinner har som klassiske skjønnheter internasjonalt.

Jeg tror heller det handler om at folk i indiske familier jekker ned seltilliten til jentene og er fornøyd om de ikke prøver seg på norske gutter, enn at de indiske jentene ikke er pene...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når indiske jenter er fine, så er de VELDIG fine. Men på generelt grunnlag - nei. Har reist en del i Asia og møtt MANGE indere, 90% av kvinnene var kjempestore og hadde ikke akkurat utseendet til f.eks. Priya i The Big Bang Theory. Men dette blir veeeeldig generelt, og jeg kan ikke akkurat påstå at jeg vet om noen indiske jenter som er direkte stygge.

Uansett, prøv deg på han du er forelska i! En som kanskje ikke er spesielt glad i jenter med indisk utseende, kan slå heeelt om hvis han blir forelska. Og for alt du vet, er indiske jenter hans store svakhet ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er mange indiske jenter som er pene - akkurat som det er mange norske, amerikanske, latino , russiske.

Men må si om man har masse svart hår som synes ekstremt godt oppover håndleddene så er det ikke så sjarmerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har fått med deg at India har hatt Miss Wold omtrent hvert enbeste år, så at du som indisk tror ingen syns dere er pene? Vel, det forundrer meg. Siden du av alle burde vite om hvilken status indiske kvinner har som klassiske skjønnheter internasjonalt.

Jeg tror heller det handler om at folk i indiske familier jekker ned seltilliten til jentene og er fornøyd om de ikke prøver seg på norske gutter, enn at de indiske jentene ikke er pene...

Vel, nå er India det landet med flest innbyggere i verden, det finnes da pene og "upene" jenter der også, og klassiske skjønnheter som i alle andre deler av verden.

Det siste du skrev der høres da veldig merkelig ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå er India det landet med flest innbyggere i verden, det finnes da pene og "upene" jenter der også, og klassiske skjønnheter som i alle andre deler av verden.

Det siste du skrev der høres da veldig merkelig ut..

Det siste jeg skrev der er en selvlevd realitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns mange av indere har utrolig fine øyne/øyenbryn og tenner :) Noen kan se litt maskuline ut, men mange er pene syns jeg (selvom jeg er jente) :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er jente og synes selv at mange indiske jenter er helt nydelige. Definitivt noen av de vakreste jentene i verden, synes jeg.

MEN mange har veldig synlig bart på overleppa som jeg synes de kan fjerne, det ødelegger for mange synes jeg.

Endret av NovaFlare
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er jente og syns kvinner fra India kan være veldig vakre. Spesielt de fra Nord-India. Skulle ønske jeg så ut som Aishwarya Rai....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De kan så absolutt være det!

Akkurat som i alle andre land finnes det jenter som er svært attraktive, og selvsagt de som er mindre attraktive.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt syn på saken (rangering av kvinner etter skjønnhet og nasjonalitet, resirkulert fra en eldre post).

1. Kvinner fra Middelhavsområdet, hvor italienske og franske troner øverst, og Latinas (dvs. sør og mellom-amerikanske)

2. Asiatiske (Øst-asiatiske, dvs. kinesiske, japanske, koreanske, og sør-østasiatiske, som thaier)

3. Persiske

4. Indiske/pakistanske/arabiske (men psyko familier trekker da ned)

5. Nordiske (her er svenske og islandske jenter hakket penere enn norske)

6. Mellom-europeiske

7. Øst-europeiske

Dette er jo subjektivt selvsagt, og veldig uhøytidelig. En hederlig fjerdeplass på indiske jenter altså. Dessuten er det ikke alltid lett å skille indiske jenter fra persiske, og disse kan igjen ligne en del på jenter fra Middelhavsområdet. Så en "pallplassering" er fint innen rekkevidde :gjeiper:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Indiske jenter varierer da like mye som norske jenter når det kommer til utseende? Hadde ikke hatt noe i mot en indisk jente jeg, men hun måttet ha vestlig kultur-forståelse, følge med på det som skjer i det norske samfunnet og være atletiske.

Kan godt være dette er helt feil, men har litt inntrykk av at indiske jenter gjærne er noe overvektige på grunn av oppveksten. Mener slett ikke at det er noe galt med oppveksten, men indiske foreldre har vel en mye større matkultur enn hva vi trauste nordmenn har? Og det blir ikke satt like stor fokus på kropp. Men for all del.. kan godt være det bare er jeg som sitter med det intrykket.

Summa sumarum: Er hun atletisk og trent med vestlig kultur-forståelse.. tja hvorfor ikke. Høres spennende ut spør du meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt syn på saken (rangering av kvinner etter skjønnhet og nasjonalitet, resirkulert fra en eldre post).

1. Kvinner fra Middelhavsområdet, hvor italienske og franske troner øverst, og Latinas (dvs. sør og mellom-amerikanske)

2. Asiatiske (Øst-asiatiske, dvs. kinesiske, japanske, koreanske, og sør-østasiatiske, som thaier)

3. Persiske

4. Indiske/pakistanske/arabiske (men psyko familier trekker da ned)

5. Nordiske (her er svenske og islandske jenter hakket penere enn norske)

6. Mellom-europeiske

7. Øst-europeiske

Dette er jo subjektivt selvsagt, og veldig uhøytidelig. En hederlig fjerdeplass på indiske jenter altså. Dessuten er det ikke alltid lett å skille indiske jenter fra persiske, og disse kan igjen ligne en del på jenter fra Middelhavsområdet. Så en "pallplassering" er fint innen rekkevidde :gjeiper:

Min rangering:

1. Nordiske (vi har bedre beinstruktur, mer symmetriske. Dessuten er blå øyne vakkert!)

2. Øst-Europeiske. Litt av samme grunn som ovenfor. Pene folk med spennende trekk!

3. Persiske. De er "indo-iransk/europeisk" og har litt samme beinstruktur og øyne som oss, men med mørkt hår og mørkere hud. Pent!

4. Indiske. Nydelige jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer virkelig på hvor mange som syns det...er nemlig forelsket i en norsk gutt, men tørr ikke å prøve meg med tanke på at kanskje de generelt ikke synes indiske jenter er særlig pene.

ble inspirert av forumet om somaliske jenter da:p.

Indiske jenter kan være superpene. Det variere.

Det viktigste er at du oppfører deg ordentlig, og ikke er like frekk som mange indere kan være.

Svært mange eier ikke kø-kultur. De bare presser seg frem. Slikt er ikke populært, og da betyr utseende lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, nå er India det landet med flest innbyggere i verden, det finnes da pene og "upene" jenter der også, og klassiske skjønnheter som i alle andre deler av verden.

Det siste du skrev der høres da veldig merkelig ut..

***

Er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...