Gjest Kv84 Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Klarer ikke å skjønne når en person liker meg mer enn som bare venn, hvilke tegn kan man se etter?
Steinar40 Skrevet 14. september 2011 #3 Skrevet 14. september 2011 Ti tegn på at han liker deg Herlighet! Ja, det er sikkert en del i det som står i de punktene. MEN, det forutsetter faktisk at dama viser sånn ca samme interesse. Ellers gidder man ikke i lengden.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #4 Skrevet 14. september 2011 Herlighet! Ja, det er sikkert en del i det som står i de punktene. MEN, det forutsetter faktisk at dama viser sånn ca samme interesse. Ellers gidder man ikke i lengden. Ja selvfølgelig.En mann jeg har flørtet med har vist de fleste tegn på at han er fasinert,tennt,interessert,nysgjerrig på meg osv og kan uten problem stirre meg dypt inn i øynene i lange perioder uavbrutt,noe vi begge gjør uten ubehag.Smugtitter når han tror jeg ikke ser det.Han holder øye med meg rett og slett.Føles helt ok å ha den blikk kontakten fra begges sider virker det som.Men det er et MEN. Han sender mixede signaler.Av og til får han uimotståelig lyst til å overse meg,snu ryggen til å late som om han ikke ser meg i perioder?Gjerne hvis han er litt full.Men edru oppfører han seg fint. Hva F...betyr det? Hvorfor gjør enkelte menn slikt? Så han liker meg veldig godt i edru tilstand men ikke i full tilstand?Er han to forskjellige personligheter,shizofren eller noe sånt ? Begynner å lure. Forklar meg dette kjære Steiner.Du vet jo hvordan en meget ENKEL og simpel mann tenker: ) Virker bare sært,når han tidligere har flørtet selv først ganske tydelig og klart.
Steinar40 Skrevet 14. september 2011 #5 Skrevet 14. september 2011 (endret) Ja selvfølgelig.En mann jeg har flørtet med har vist de fleste tegn på at han er fasinert,tennt,interessert,nysgjerrig på meg osv og kan uten problem stirre meg dypt inn i øynene i lange perioder uavbrutt,noe vi begge gjør uten ubehag.Smugtitter når han tror jeg ikke ser det.Han holder øye med meg rett og slett.Føles helt ok å ha den blikk kontakten fra begges sider virker det som.Men det er et MEN. Han sender mixede signaler.Av og til får han uimotståelig lyst til å overse meg,snu ryggen til å late som om han ikke ser meg i perioder?Gjerne hvis han er litt full.Men edru oppfører han seg fint. Hva F...betyr det? Hvorfor gjør enkelte menn slikt? Så han liker meg veldig godt i edru tilstand men ikke i full tilstand?Er han to forskjellige personligheter,shizofren eller noe sånt ? Begynner å lure. Forklar meg dette kjære Steiner.Du vet jo hvordan en meget ENKEL og simpel mann tenker: ) Virker bare sært,når han tidligere har flørtet selv først ganske tydelig og klart. Er det noe jeg aldri har vært så er det en meget ENKEL og simpel mann hehe Men du sier det forsåvidt selv. Man endrer faktisk personlighet i en større eller mindre grad under påvirkning av alkohol. Dette er vitenskapelig bevist også, og det finnes sikkert dusinvis av resultater som viser på dette. Imidlertid er det store variasjoner i hvor mye man endrer personlighet. Jeg f.eks endrer ikke så veldig mye personlighet når jeg drikker, men det må nok da komme av at jeg er en meget ENKEL og simpel mann - ifølge deg PS! Det man MÅ være oppmerksom på er de som blir voldelige i fylla. Eller direkte uansvarlige. Man ønsker jo ikke å lage ris til egen bak! Endret 14. september 2011 av Steinar40
Knirke Skrevet 15. september 2011 #6 Skrevet 15. september 2011 Jeg har ALDRI opplevd at en mann ringer meg uten grunn... Det er vel en litt mer kvinnelig egenskap å være ekstremt opptatt av telefoner og andre kommunikasjonsapparater (Facebook o.l.)
Steinar40 Skrevet 15. september 2011 #7 Skrevet 15. september 2011 Jeg har ALDRI opplevd at en mann ringer meg uten grunn... Det er vel en litt mer kvinnelig egenskap å være ekstremt opptatt av telefoner og andre kommunikasjonsapparater (Facebook o.l.) Kvinner har ofte et større behov for å kommunisere enn menn.
Gjest LonelyAngel Skrevet 15. september 2011 #8 Skrevet 15. september 2011 Tegn på at han er interessert: - Han tar ofte kontakt - Han gir deg komplimenter - Han viser interesse for deg og ditt liv - Han spør om fremtidsplanene dine og familien din - Han prøver å sitte nær deg - Han gir deg ting. (F.eks jakken om du fryser, kjøper mat til deg, bommer røyk til deg osv.) Du kan også bare se det på han generelt. Smiler han til deg? Blir han litt sjenert? Tøffer han seg ekstra mye? Retter han på håret ofte? Smugtitter på deg?
Neket Skrevet 15. september 2011 #9 Skrevet 15. september 2011 Jeg har ALDRI opplevd at en mann ringer meg uten grunn... Det er vel en litt mer kvinnelig egenskap å være ekstremt opptatt av telefoner og andre kommunikasjonsapparater (Facebook o.l.) Hoioioi, da var eksen min en skikkelig kjÆrring isåfall
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå