AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #1 Skrevet 14. september 2011 Vi er to jenter som drar på tur til NY om 2 uker, og som trenger litt pakketips. Vi skal være der i 1 uke, og vi skal både på shopping, sitsing og en liten tur eller to ut. Problemet er jo det at vekten på kofforten ikke kan komme over 23 kilo. Hvordan klarer man det?
Fanteria Skrevet 14. september 2011 #2 Skrevet 14. september 2011 de fleste jeg kjenner som reiser over vannet pakker så lite som mulig da de som oftest kommer hjem med full koffert Jeg ville bare tatt med det jeg følte var nødvendig.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #3 Skrevet 14. september 2011 Ja det er jo det vi er redde for Men samtidig er det greit med litt utvalg sko, og klær når vi er der.. hmm..
Maddebs Skrevet 14. september 2011 #4 Skrevet 14. september 2011 Jeg pakket kun det nødvendigste To olabukser, undertøy for hverdag(sokker også), to par sko, en jakke, 3 gensere og 5 singletter:) Når jeg kom tilbake hadde jeg kofferten full av klær allerede første dagen var jeg på shopping og handlet inn masse nytt trenger ikke være redde for at dere ikke finner dere noe der for det er noe overalt
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #5 Skrevet 14. september 2011 Hva er så vanskelig? Pakk det dere absolutt trenger, og ikke 5 forskjellige par sko og 10 forskjellige topper. Vær selektiv.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #6 Skrevet 14. september 2011 Sko tar mye plass, vær selektiv og ta med noen som er gode å gå med - det blir MYE gåing Ta med nøytrale bukser og varier heller med et par topper som ikke tar mye plass. Bedre å ha god plass i kofferten til returen!
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #7 Skrevet 14. september 2011 Takk for mange fine tips! Da går vi nok for å pakke så lite som mulig
Gjest navnelapp Skrevet 14. september 2011 #8 Skrevet 14. september 2011 Det held lenge med tre par sko, det paret du reiser i, som bør vere "gåskoa" dine, og eit, maks to par pene. Pakk klede som matchar både sko, veske og yttertøy, så passar ting saman. To bukser er nok, den du reiser i og ei til. Ta med berre ei lett jakke, og reis i den.
Gjest navnelapp Skrevet 14. september 2011 #9 Skrevet 14. september 2011 Å reise bortover med 23 kg bagasje er iallfall galskap... 2
MissStiles Skrevet 14. september 2011 #10 Skrevet 14. september 2011 Pakk så lite som mulig. Begge gangene jeg har vært i New York, så har jeg kommet hjem med en koffert FULL av nye klær. Shopping blir det alltid veldig mye av i den byen. Så pakk bare det du absolutt trenger. Resten kan dere kjøpe der borte.
Gjest Heloise Skrevet 14. september 2011 #11 Skrevet 14. september 2011 Hvordan? Pakk så lite som mulig og bruk det dere shopper av klær istedet Nesten tom koffert er best!
reiseglad Skrevet 14. september 2011 #12 Skrevet 14. september 2011 Som de andre sier, man pakker ikke best mulig, men minst mulig, når man reiser til NY. 7 kg ved urteise, 23 på returen :gjeiper:
Lista Skrevet 15. september 2011 #13 Skrevet 15. september 2011 Tips: kjøp en "billig" kvalitetskoffert i USA, for eks. Samsonite, og ta med to hjem igjen Koster 300-500 kr å ta en ekstra hjem. Da slipper du pakkeproblemet. Vil også anbefale dere å ta turen til Woodbury Outlet upstate New York!
AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #14 Skrevet 16. september 2011 Tips: kjøp en "billig" kvalitetskoffert i USA, for eks. Samsonite, og ta med to hjem igjen Koster 300-500 kr å ta en ekstra hjem. Da slipper du pakkeproblemet. Vil også anbefale dere å ta turen til Woodbury Outlet upstate New York! Det har vi gjort på til vår USA-ferie, vi bestilte en ekstra koffert til returen. Ikke kostet det særlig mye heller, rundt 200 kroner.
MiniMjau Skrevet 16. september 2011 #15 Skrevet 16. september 2011 Pakk minst mulig. På skofronten: Et par GODE sko som du skal gå rundt i dagen lang og ett par flotte sko med hæler til kvelden. En jakke:Det kan være godt med vind, spesielt om dere skal ut på båt til frihetsgudinnen eller opp i Empire State.
AnonymBruker Skrevet 17. september 2011 #16 Skrevet 17. september 2011 Har begynt å pakke nå, og dette blir vanskelig gitt Men jeg skal hære på rådene deres å pakke minst mulig. Kankje blir det en ekstra koffert å. Må jeg bestille den før jeg drar? På flyet mener jeg..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå