Gå til innhold

Tilbakemeldinger på juledesign

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordidebildet ditt var nydelig. :P

Men på min skjerm ble det veldig mye på venstra siden og mye tomrom på høyre. Liten svart skrift på rødt er heller ikke særlig lesevennlig.

Skrevet

Enig med Tuseenfryd. Litt liten skrift, og jeg får også halve skjermen ensfarget rød uten noen ting...

Skrevet

Det ble litt klaustrofobisk det her. At du ikke bruker mer enn 500 px på hele siden gjør det jo litt trangt. I tillegg lurer de vertikale stjernene hodet til å se sida som enda trangere.

Skrevet

SOm en synser uten datainnsikt forøvrig.

Synes det sålitt snålt ut med alt på ene sida...

Men kul eller :D

Skrevet

Takk for tilbakemeldinger:) Synes dere jeg burde midtstille siden eller gjør den bredere? Eller kanskje begge deler?

Skrevet

Jeg synes at du bør midtstille og lage siden LITT bredere.

Ellers synes jeg at siden var veldig pen :D

Lettere å finne frem, nå som bildet øverst ikke var så stort.

Skrevet

Jeg synes ikke du skal midtstille. Jeg synes du skal ta den bredere. Du ser KG er en smal meny, en midtdel, og så en smal meny igjen. Bredde avhenger av hvor mye innhold du har, men enten som KG's midtdel eller midtdel + en smalmeny kan være god veiledning på størrelse. Grunnen til at midtstilling er dumt, er at browseren spretter opp gjerne med fast størrelse med fokus på venstre øvre del av "siden" hvis du tenker deg at en webside som 4 x en skjerm f.eks. Du bør også droppe at siden er så lang, droppe scrollinga, og heller lage lenker. Lag en side som passer inn i et browservindu, og heller lage menysystem så brukerne kan velge hva de vil se. Det er veldig snilt til gjestene dine.

Skrevet

Jeg synes siden var fin jeg.

Men det ble litt mye rødt på høyre side, hva med å endre fargen "utenfor" selve siden. Synes det var tøft at den var annerledes i bredde :-)

Ikke sentrer hele siden i alle fall! Enig med Veslebråka der.

Ser du har hatt mange fine design på siden din før også.

Hvis du skal endre bredden, er 768 standard bredde på websider nå om dagen (etter at de nye toppbannerene kom, som blant annet VG, Dagbladet og Kvinneguiden bruker).

Skrevet

Tja, synes det ble veeeeeldig mye rødt til høyre da. Tror jeg ville lagt inn en smal/mellomstor rød stripe til venstre også.

Dessuten synes jeg det var litt ubehagelig å lese på siden jeg da, siden bakgrunnsfargen var såpass dyp rød at den sorte teksten ble litt utydelig oppå. (men dette er småpirk)

Skrevet

Er det bedre med hvit skrift kanskje? Rødt er jo uansett et dårlig valg til bakgrunn..

Skrevet

Tja....det er ikke sikkert at det er noe bedre. Tror jeg ville laget rødfargen litt lysere.

Skrevet
Forsidebildet ditt var nydelig. :P

Men på min skjerm ble det veldig mye på venstra siden og mye tomrom på høyre. Liten svart skrift på rødt er heller ikke særlig lesevennlig.

Jeg holder på synspunktet mitt jeg - men skriften er større, det er bedre.

Hvis du vil ha en veldig "julete" side - kan du godt ha enda større skrift og kanskje den skal være hvit og ikke sort?

Skrevet

Fin side dette!!

Kunne tenkt meg at innholdet i tekst boksene var lys, da hadde det vært lettere å skille dem fra hverandre, samt lese det som står der....

=)

Gjest Anonymous
Skrevet

Siden var fin den, men den var veldig rød. Nesten ubehagelig rød. :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...