Gå til innhold

Blir dere oppblåste av øl?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

piiiiittelittegrann off-topic, meeeen du har vært savnet her inne av noooooz heloise! håper du blir her litt nå :)

jeg tenkte på en ting- siden alle her tydeligvis blir oppblåste, det kan jo kanskje ha noe med at man drikker ofte, små slurker? man svelger jo en del luft da!? det er jo mange som får mer luft ut begge veier når de drikker...

Jeg tror ikke det bare er luft. For jeg har gått på do og feset SKIKKELIG, så jeg kjente STORE mengder luft gikk ut av meg. Så fortsatt gravid ut etterpå ;/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

feset? Feis vel?

Ja, mange blir oppblåste av øl. Er ofte jeg må åpne knappen i buksa for å karre meg gjennom resten av kvelden. Får også luft, og av og til voldsomme luftsmerter.

Liker heldigvis tørrvin veldig godt, og der har jeg ikke det problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

feset? Feis vel?

Ja, mange blir oppblåste av øl. Er ofte jeg må åpne knappen i buksa for å karre meg gjennom resten av kvelden. Får også luft, og av og til voldsomme luftsmerter.

Liker heldigvis tørrvin veldig godt, og der har jeg ikke det problemet.

I går feis jeg, jeg HAR FESET. :D

Hva er tørrvin? Ikke vanlig vin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehehe ok, vanskelig å bøye det der verbet. Selv om dialekt ikke er riktig, så sier jeg alltid fise, feis, har fise. haha.. litt av en prat =)

Men nei det er nok vanlig vin, bare at den er tørr. Søt vin blir jeg veldig kvalm og uggen av, så da er det bedre med en litt tørrere vin. F.eks Sauvignon Blanc fra New Zeeland.

Tror mange som "Ikke liker vin" ikke har funnet den riktige balansen av søt/tørr. Det visste ikke jeg før, ble introdusert mange smakstester av min kjære for 4 år siden og etter det elsker jeg vin. Da drikker jeg ofte det heller hvis vi er ute.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir skikkelig oppblåst av alt med kulsyre i. Drikker jeg øl, brus osv, så ser ut som jeg er gravid i 9 månde. :sukk: Så jeg drikker kun vin når jeg først skal drikke alkohol.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...