Gå til innhold

Blir dere oppblåste av øl?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Magen min vokser seg til en kjempegravidmage når jeg drikker øl. Ganske upraktisk for meg. Er ette vanlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Magen min vokser seg til en kjempegravidmage når jeg drikker øl. Ganske upraktisk for meg. Er ette vanlig?

Jeg blir oppblåst og dårlig i magen når jeg får i meg gjær.

Gjest NozMonster
Skrevet

jeg vet ikke, men min gjør også det jaffal! kjempe upraktisk for meg også! det funker dårlig å gå med stramme overdeler når man skal på byn!

etter en øl eller 2, så ser det ut som jeg plutselig svalgte en ballong! en stooor ballong!

Skrevet

Drit og lort, jeg elsker jo øl. ;(

Skrevet

Ja, blir veldig oppblåst. Legen sa jeg måtte drikke vin istedet.

Ikke noe han kunne gjøre med det.

Skrevet

Ja, blir veldig oppblåst. Legen sa jeg måtte drikke vin istedet.

Ikke noe han kunne gjøre med det.

Bare synd at vin er ekkelt og øl er godt.

Gjest NozMonster
Skrevet

cider er jo itteno bedre :( man blir jo veldig oppblåst av kullsyren også :(

Skrevet

cider er jo itteno bedre :( man blir jo veldig oppblåst av kullsyren også :(

Kullsyra kommer jo ut rimelig fort. :)

Skrevet

Jeg kan ikke drikke vin eller øl...begge er gjæret så jeg får kjempevondt i magen og ser ut som jeg er gravid i 8. måned... :trist:

Skrevet

Jeg blir også oppblåst av øl. Cider kan jeg ikke drikke, for jeg blir skikkelig "rapete" av det. Ufint :gjeiper:

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Jeg blir det av å drikke sider. Utrolig plagsomt. Vet ikke om det er kullsyren som gjør det. Blir du oppblåast av andre kullsyreholdige drikker?

Skrevet (endret)

Jeg blir egentlig oppblåst av all alkohol. Men særlig smirnoff og cider. Regner med det er kullsyren som gjør det. Blir dog oppblåst av vin og, men ikke fullt så mye.

Endret av Smores
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Jeg blir egentlig oppblåst av all alkohol. Men særlig smirnoff og cider. Regner med det er kullsyren som gjør det. Blir dog oppblåst av vin og, men ikke fullt så mye.

Lurer på hva jeg kan drikke som ikke gjør det egentlig.

Skrevet

Lurer på hva jeg kan drikke som ikke gjør det egentlig.

Jeg drikker hovdesaklig drinker...ROM er jo godt å blande til det meste...favoritten min er sammen med Pepsi Max og med en dæsj Lime

:skaal:

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Jeg drikker hovdesaklig drinker...ROM er jo godt å blande til det meste...favoritten min er sammen med Pepsi Max og med en dæsj Lime

:skaal:

Ja men er bare så synd at ute er det så dyrt, men man kan jo blande hjemme da på vors.

Skrevet

Kullsyre generelt gjør meg om til michelin-kvinnen! :x Og gjær. Så det kan jo være en av delene, eller begge to, TS?

Skrevet

Ja men er bare så synd at ute er det så dyrt, men man kan jo blande hjemme da på vors.

Jeg drikker sjeldent på byen...vorser godt hjemme og så drikker jeg vann resten av kvelden...Havanaen er jeg veldig glad i...koster 328,- funker fint å dele med en venninne eller 2 og da blir den ikke så dyr heller :jepp:

Skrevet

Ikke der og da, men dagen etterpå blir magen ganske lei seg pga. ølen.

Gjest NozMonster
Skrevet

Kullsyre generelt gjør meg om til michelin-kvinnen! :x Og gjær. Så det kan jo være en av delene, eller begge to, TS?

piiiiittelittegrann off-topic, meeeen du har vært savnet her inne av noooooz heloise! håper du blir her litt nå :)

jeg tenkte på en ting- siden alle her tydeligvis blir oppblåste, det kan jo kanskje ha noe med at man drikker ofte, små slurker? man svelger jo en del luft da!? det er jo mange som får mer luft ut begge veier når de drikker...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...