AnonymBruker Skrevet 16. september 2011 #21 Skrevet 16. september 2011 Hehe. Du snakker om å bli såret ? Er faktisk JEG som er blitt såret, og ikke henne. Jeg som ville bli sammen igjen, men hun ville ikke.. Du snakker om å stole på.. ? Hun har selv rotet med gutter, å jeg har ikke akkurat sagt at jeg har hatt sex med noen. Er mer jeg som ikke stoler på henne.. har i det siste funnet ut at hun har løyet om et par ting i forholdet, som jeg faktisk trudde var sant. Ikke for å være kjip, men du MÅ komme deg over henne. Du er svak nå og griper etter halmstrå. Det er lov, alle har vært der en gang, men prøv å ikke gjøre det. Hun har behandlet deg dårlig! I fare for å høre pessimist ut, så er sjansen for at dere finner tilbake og alt er bra veldig liten. Tillitten er brutt, og jeg vet at jeg aldri kunne klart å stole på ei som hun igjen. Jeg er jente, så blir jo han i mitt tilfelle. En fyr som har gjort det slutt med meg og i tillegg roter seg borti andre jenter rett etterpå får ALDRI ny sjanse hos meg. Det finnes noe bedre der ute, tro meg! Hadde det ikke vært for noen nordlandsk-aktige uttrykk her, hadde jeg trodd du var en kompis av meg. Nesten identisk historie! Han har opplevd ca det samme som deg. De bodde sammen etter bruddet og hun inviterte faktisk gutter hjem til de for å være slem med han! Han er helt på bånn nå, men har startet med nettdating og alle rundt han vet at han kan finne seg ei bedre enn den heksa han hadde før. Prøv å glem henne!
Gjest FunKid Skrevet 18. september 2011 #22 Skrevet 18. september 2011 Tusentakk alle sammen ! Jeg gjør mitt beste.
Azi Skrevet 22. september 2011 #23 Skrevet 22. september 2011 Slett slett slett.. Jeg slettet bilder av en jeg ble kjempe glad i år. Men savnet og alt ble så stort at jeg måtte bare kvitte meg med alt. Slettet bildene. Tok vekk musikken fra spotify, går ikke in på profilen hans på facebook, twitter. Eneste måten som hjelper! Så SLETT SLETT SLETT!! Men det tok meg mange måneder før jeg klarte å slette og det gjorde jeg virkelig med tung hjerte...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå