Gå til innhold

Bilder av eksen

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei.

Jeg har mange bilder på en av hard diskene mine.. Hadde glemt d helt av. Dette er bilder fra helt i starten av forholdet og et år fram. Var i lag i nesten 3 år.

Er fortsatt i kjærlighets sorg..

Men når jeg ser på bildene blir jeg dårlig å lei meg.. Begynner fort å få tårer da..

Men alt føles så bortkastet ut.. Vil liksom beholde bildene selv om jeg blir lei meg av å se på de..

Er så rare følelser jeg har! :S

Slett eller ikke.. ? Så mange fine bilder, der man VIRKELIG ser at vi var lykkelig sammen. Skjønner ikke hva som gikk galt i forholdet vårs :( Selv om vi var enig i å gjøre det slutt, så fant jeg ut hvor høyt jeg virkelig elsket henne.. "/

Savner henne færlig. Ser på bildene, å vi var jo KJEMPE lykkelige ilag. Hadde det så bra ^^

Men nå er alt fucked.. Er så frustrert.

Vet ikke helt hva jeg vil fram med dette.. Slette bildene eller ikke ?

(overse skrivefeil som det er masse av)

Mvh FunKid

Endret av FunKid
Videoannonse
Annonse
Gjest Marregutt
Skrevet

Hei.

Jeg har mange bilder på en av hard diskene mine.. Hadde glemt d helt av. Dette er bilder fra helt i starten av forholdet og et år fram. Var i lag i nesten 3 år.

Er fortsatt i kjærlighets sorg..

Men når jeg ser på bildene blir jeg dårlig å lei meg.. Begynner fort å få tårer da..

Men alt føles så bortkastet ut.. Vil liksom beholde bildene selv om jeg blir lei meg av å se på de..

Er så rare følelser jeg har! :S

Slett eller ikke.. ? Så mange fine bilder, der man VIRKELIG ser at vi var lykkelig sammen. Skjønner ikke hva som gikk galt i forholdet vårs :( Selv om vi var enig i å gjøre det slutt, så fant jeg ut hvor høyt jeg virkelig elsket henne.. "/

Savner henne færlig. Ser på bildene, å vi var jo KJEMPE lykkelige ilag. Hadde det så bra ^^

Men nå er alt fucked.. Er så frustrert.

Vet ikke helt hva jeg vil fram med dette.. Slette bildene eller ikke ?

(overse skrivefeil som det er masse av)

Mvh FunKid

Etter begge forholdene jeg har vært i, har den beste kuren for kjærlighetsorg vært å kvitte meg med alt som minner meg om henne, og kutte all kontakt. Da går det fortere over. Det å konstant bli minnet på den personen du savner er ikke bra! Slett dem! Selvom det sikkert ikke er lett

Skrevet (endret)

okey. Takk :)

Setter igang nå.

Er vel ca en måned siden det ble slutt, kanskje en måned og en uka ca.. Litt usikker.

Men jeg har enda kjærlighets sorg "/ Merker jeg begynner å komme meg litt, men morgen og kveld er værst. Da blir alt et helvette å leve gjennom.. Fatter ikke det, men det er helt sjukt hvor tungt det kan bli.

Hvor lenge skal denne sorgen holde på egentlig.. ? :(

Endret av FunKid
Skrevet

Kjærlighetssorg kan vare i lang tid. Årevis faktisk. Men etterhvert blir den svakere.

Hvor lang tid det tar, kommer helt an på deg selv og din personlighet, og hva som skjer i livet ditt fremover.

Skrevet

Synes ikke du skal slette bildene (Sikkert litt for seint å si det nå...?), men du skal la være å se på dem til du er over henne. Ikke dvel ved alt det gode. Da kommer du ingen vei! Du vil nok kunne glede deg over minnene en dag, men det er en grunn til at det ble slutt.

Skrevet

Jeg har spart på fire fotoalbum med meg og ekskjæresten. Vi var sammen i fem år og opplevde masse fint og spennende sammen. Selvom det er slutt vil jeg ikke glemme opplevelsene. Derfor har jeg spart på bildene. De kommer ikke til å stå i stua, men være pakket ned i en eske på loftet Når jeg blir gammel og grå kan det være hyggelig å finne de frem igjen :)

Jeg ville råde deg til å spare på bildene av opplevelsene!

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville aldri slettet. Syns nå når det er helt greit at det er koselig å se på bilder fra jeg var sammen med eksen. Føler det blir teit å bare slette et år med bilder...

Skrevet

Jeg har ikke slettet bilder fra tidligere forhold. Men ser aldri på det. Bare koselig å ha som minne.

Skrevet

Det kommer ingenting positivt ut av å ta vare på bilder ifra tidligere forhold.

I beste fall er det bare "waste of space".

Skrevet

Jeg hadde slettet alle bilder som var "av henne" og beholdt de som var "av noe annet" og bare tilfeldigvis inneholdt henne også (typisk: person som poserer foran severdigheter, familiebilder, etc).

Men når dere har vært sammen i flere år og bruddet er så ferskt, så er det fremdeles greit å se på sånne bilder og gråte en skvett, synes nå jeg :)

Skrevet

Jeg sletter aldri minner. Verken bilder, sms, tlfnr osv. Men ser ALDRI på dem!

Har nylig vært gjennom et brudd. Jeg har blokkert han på Face (men ikke slettet) og ser ikke på bilder av oss, selv om jeg vet de er der. På Face har jeg fremdeles oss to på profilbildemappen (ikke det nåværende profilbildet men mappen). Jeg går ikke inn på hans profil, fordi jeg ikke orker se om han har satt seg som singel, fjernet bilder av meg eller lagt til mange nye jenter.

Grunnen til at jeg ikke vil slette er at det er minner som er kjekke å ha når sorgen er over. Exene mine fra 1 og 3 år siden kan jeg lett sjekke profilen til eller se på bilder av oss sammen uten å kjenne det i hjertet. Nå er det bare morsomme minner! Om en stund blir det forhåpentligvis det samme med min ferske ex. Til sommeren (feks, vet jo ikke når sorgen tar slutt) kan jeg gjerne se på profilen hans uten å skjelve av frykt for at han står i nytt forhold.

Tiden leger alle sår, og minner kan man gjemme bort inntil den tid.

Gjest Marregutt
Skrevet

okey. Takk :)

Setter igang nå.

Er vel ca en måned siden det ble slutt, kanskje en måned og en uka ca.. Litt usikker.

Men jeg har enda kjærlighets sorg "/ Merker jeg begynner å komme meg litt, men morgen og kveld er værst. Da blir alt et helvette å leve gjennom.. Fatter ikke det, men det er helt sjukt hvor tungt det kan bli.

Hvor lenge skal denne sorgen holde på egentlig.. ? :(

Som Steinar 40 sier, kjærlighetssorg kan ta lang tid. Jeg var stupforelsket i min første kjæreste, og er fortsatt ganske forelsket. Vi gjrde det slutt i 2008, og har nærmest ikke pratet med henne siden. Men har hørt fra felles venner og bekjente at hun har det bra, og da er det greit for meg. Han hun er sammen med er visstnok en kjernekar også. Høres sikkert rart ut for deg med tanke på den vonde situasjonen du er i nå, men på en måte forsoner man seg med det.. og da er det helt greit :) Selvom savner hun og tenker fortsatt mye på hun. Men det gjør ikke vondt lenger :)

Skrevet

Bildene er slettet, mendingene er også slettet. Har en mobil som jeg brukte i starten av forholdet vårs.. Ligger en del bilder der av både henne alene, og oss ilag. De lar jeg være siden jeg ikke "gidder" å streve med å slette alle.. Blir vel å kaste den telefonen en dag, siden den aldri er i bruk.

Håper det går over om MAX en måned "/ Er så tungt, selv om jeg finner på ting, holder meg opptatt osv. Trener en del, så går MYE tid til det.

Som sagt, så elsker jeg henne enda.. Når vi gjore det slutt, så fant jeg ut hva jeg VIRKELIG føler før henne.. Jeg nesten bedde på mine knær om vi kunne prøve på nytt.. Men da hadde hun funnet ut at hun ikke gidder noe forhold.. Selv fikk jeg slengt i trynet at hun enda elsker meg.. noe hun UMULIG kan gjøre!

Hvilket menneske elsker en person, men holder seg unna den ? :S Løgn tenker jeg :)

Helgen som var, så jeg henne "kose" med en kar på samme uteplass. Hun så BEVIST på meg, så fortsatte hun med han. Tilslutt rente jeg på HAN, noe jeg angrer nå, før det var jo ikke hannes feil, men hennes. Var henne jeg skulle tatt tak i å si: Sånn her gjør maan ikke!

Hun vet GODT at jeg enda elsker henne, så gjør hun slikt tull :S

Jeg har satt mine "mål".

Jeg skal ALDRI kontakte henne med mindre det er helt nødvendig.

Når jeg ser henne med andre, så skal jeg overse det helt å bare kose med med mine kompiser og veninner.

Når jeg møter henne på buss stopp, i byen, på butikker osv. Så skal jeg overse henne helt. Et lite å forsiktig Hei kan være greit, men ellers blir jeg å overse henne.

Fokusere på meg, si til meg selv at hun ikke var god nok før meg :)

Som jeg hørte i en sang:

Du er kun et minne før mei, du var kun en kvinne jeg prøvde! Yeah! BITCH! :D

Du er ikke kvinnen før mei.. :D

Skal ikke bruke mer energi på den jenta mere. Hun er kun en erfaring jeg har hatt. Hun sa til meg at hun var villig til å prøve på nytt, så stikker hun meg i ryggen å sier hun ikke vil i forhold mere...

100% fokusering på meg framover! Skal kose meg MAX hver helg! Være med venner osv..

Jeg føler meg klar til å gå videre (selv om det føles ut som hjertet blir ødelagt av det).

Men jeg savner fortsatt kosing, kyssing og all den slags som følger med et forhold..

Så om jeg finner meg ny dame om ikke alt før lenge forundrer meg ikke ^^ Må bare bli klar før det, komme over denne jenta først.

Et steg om gangen.

Takk før støtten folkens :) Hjelper faktisk å skrive her ^^

Skrevet

Selv fikk jeg slengt i trynet at hun enda elsker meg.. noe hun UMULIG kan gjøre!

Hvilket menneske elsker en person, men holder seg unna den ? :S Løgn tenker jeg :)

Åpenbart. Folk sier det som passer seg best for dem selv.

Skrevet (endret)

Ser slik ut..

Endret av FunKid
Skrevet

Hun skal komme innom idag å hente katten som vi hadde ilag.. Vi bestemte at hun skulle ta den.

Men jeg vuderer å ta tak i å kysse henne.. Kanskje det vekker følelser, eller gjør det kanskje bare alt værre ? ! :S

Elsker jenta så ufattelig mye !

Skrevet

Åpenbart. Folk sier det som passer seg best for dem selv.

Enig.

Til TS, jeg har nettopp også blitt singel. Til meg sa han at han var utrolig glad i meg, vi skulle holde kontakten, vi skulle være venner, kom sikkert til å finne tilbake til hverandre, jeg måtte bare ta kontakt hvis det var noe; hva som helst!

Dagen etter bruddet fikk jeg en "Går det greit?"-melding. Siden den har det ikke kommet et pip fra den kanten. Tomme ord.

Jeg har heldigvis såpass stolthet at jeg har ignorert han fullt og IKKE tatt kontakt eller oppsøkt han.

Jeg har gått videre, begynt å date en annen. Kommer ALDRI til å bli sammen med han igjen, ikke om han så kommer krypende tilbake. Hadde han elsket meg hadde han ikke gjort sånn. Elsker han meg ikke vil jeg ikke være sammen med han.

Folk, enten det er gutter eller jenter, som skal lire av seg fraser som gir falske forhåpninger er noe tull.

Jeg har vært ute en vinternatt før, så visste da han sa det at det 90% sikkert ikke kom til å skje (og dermed gikk skuffelsen greit). Sa det faktisk til han at vi neppe kom til å finne tilbake til hverandre, når han først har slått opp. Og at jeg trenger ikke en venn, men en kjæreste.

• Liker 1
Skrevet

Rare folk som holder på slikt. Gir falske forhåpninger, så blir man piska i trynet på den måten der... Jeg har tilbytt at vi skal bli sammen igjen, men hun er "helt" sikker på at hun ikke vil..

Hun er en veldig "søt" jente som person, så føler egentlig på at hun blir å komme tilbake til meg etter hvert.. Når hun faktisk merker savnet (om hun nå gjør det).

Da driter jeg i hva hun sier! :) Før jeg vil ikke ha henne tilbake, overhode ikke.. Det finnes en bedre person der ute, som faktisk fortjener meg mer.

Har selv koset meg i helgene før å si det sånn ^^

Men makan til kvinnfolk... Hun kunne sagt at hun overhode ikke elsket meg, at hun ikke vil ha noe med meg å gjøre.. Vært SÅ mye enklere.

Skrevet

Rare folk som holder på slikt. Gir falske forhåpninger, så blir man piska i trynet på den måten der... Jeg har tilbytt at vi skal bli sammen igjen, men hun er "helt" sikker på at hun ikke vil..

Hun er en veldig "søt" jente som person, så føler egentlig på at hun blir å komme tilbake til meg etter hvert.. Når hun faktisk merker savnet (om hun nå gjør det).

Da driter jeg i hva hun sier! :) Før jeg vil ikke ha henne tilbake, overhode ikke.. Det finnes en bedre person der ute, som faktisk fortjener meg mer.

Har selv koset meg i helgene før å si det sånn ^^

Men makan til kvinnfolk... Hun kunne sagt at hun overhode ikke elsket meg, at hun ikke vil ha noe med meg å gjøre.. Vært SÅ mye enklere.

Kanskje hun elsker deg, men ikke vil bli sammen med deg igjen fordi hun ikke stoler på deg? Du skriver jo selv at du har kost deg med andre i helgene?

Jeg elsker eksen min fortsatt, men vil ikke bli sammen med han igjen. Fordi jeg ikke kan stole på han lenger. Orker ikke å bli såret en gang til.

Skrevet

Hehe. Du snakker om å bli såret ? Er faktisk JEG som er blitt såret, og ikke henne. Jeg som ville bli sammen igjen, men hun ville ikke..

Du snakker om å stole på.. ? Hun har selv rotet med gutter, å jeg har ikke akkurat sagt at jeg har hatt sex med noen.

Er mer jeg som ikke stoler på henne.. har i det siste funnet ut at hun har løyet om et par ting i forholdet, som jeg faktisk trudde var sant.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...