Gå til innhold

Hvilken ring skal jeg gi henne?

Hvilken ring ville du hatt? hjelp meg å plukk ut en til min kjære  

83 stemmer

1. 1. Hvilken ville du hatt?

• http://www.diamonds-usa.com/setting_diamonds.asp?setting2=41&m_id=18&shape=1&tv=0
    • http://www.jamesallen.com/engagement-rings/channelset-rings/ring/item_58-3782.asp
    • http://www.diamanter.no/default.pl?showProduct=633&pageId=218

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet omtrent hvilken type ring hun vil ha, men er usikker på hvilken type som er penest. Noen kommentarer her ville vært flott.

Vi har vært sammen i fem år, så nå er det vel på tide med et frieri:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Linkene virker ikke. :)

Skrevet

Vet omtrent hvilken type ring hun vil ha, men er usikker på hvilken type som er penest. Noen kommentarer her ville vært flott.

Jeg likte best ring nr. 2

Lykke til! :blomst:

Skrevet

Hvis du copy/paster inn linkene i søkefeltet så gjør de det :)

Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg synes den tredje ringen var nydelig. Synes nr.2 var fin og, men er usikker på om den kanskje ble litt gammelmodig? Spørs hvilken smak hun har. Lykke til med frieri :)

Skrevet (endret)

Nr. 1 eller nr. 3 :biggrin:

Endret av ViC*
  • Liker 2
Skrevet

Jeg likte best ring nr. 2

Lykke til! :blomst:

Enig! De andre er "bare" vanlige enstensringer og blir litt kjedelige (synes jeg) siden de er veldig vanlige. Husk å forhør deg om hvitgullet inneholder nikkel før du kjøper. Det er veldig vanlig at de bruker nikkel hvittgull i USA i stedet for palladium hvittgull (som vi har i Norge). Dette pga at nikkel hvittgull er mye billigere å produsere, og det er dessverre ingen regel som tilsier at en er nødt til å opplyse om legering. Veldig mange er allergiske mot nikkel eller utvikler allergi mot dette, og når rhodium belegget (som alle hvitgullssmykker belegges med for å få den virkelig hvite fargen)slites av så kan man i verste fall reagere på dette. Lykke til! :)

Skrevet

Enig! De andre er "bare" vanlige enstensringer og blir litt kjedelige (synes jeg) siden de er veldig vanlige. Husk å forhør deg om hvitgullet inneholder nikkel før du kjøper. Det er veldig vanlig at de bruker nikkel hvittgull i USA i stedet for palladium hvittgull (som vi har i Norge). Dette pga at nikkel hvittgull er mye billigere å produsere, og det er dessverre ingen regel som tilsier at en er nødt til å opplyse om legering. Veldig mange er allergiske mot nikkel eller utvikler allergi mot dette, og når rhodium belegget (som alle hvitgullssmykker belegges med for å få den virkelig hvite fargen)slites av så kan man i verste fall reagere på dette. Lykke til! :)

Takk for tipset :takke: Det hadde jeg ikke tenkt på, men jeg vet at hun ikke tåler nikkel noe særlig.

Skrevet

Beklager, fikk bare lagt inn adresser, men ikke linker:/

Skrevet

Nr.1 synes jeg var finest.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

ring nr 2 var helt nydelig! det er sånn type ring jeg ønsker at kjæresten min skal fri til meg med :D

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes ring nr 1 var penest, men lenken viser en sølvring, riktignok med muligheter for å endre metall, så jeg antar det er hvitt gull du er ute etter.

Skrevet

Ja, det blir i hvitt gull:)

Skrevet

Jeg ville valgt nr 2, rett og slett fordi den minner meg mest om forlovelsesring (for jeg går utfra at det da kun er hun som skal ha ring, siden det ser ut til at du vil gjøre det på den amerikanske måten?) En enklere diamantring vil ikke nødvendigvis fremstå som forlovelsesring (for omgivelsene), tror jeg... :sjenert:

Men dette blir jo min veldig personlige mening... Kanskje du skulle spørre hennes beste venninne eller noe (hvis du tror hun klarer å holde tett)? Eller hvis hun har en søster eller mor du kan spørre? De kjenner henne jo veldig godt, og kan kanskje gi et bedre svar enn vi her inne kan ;)

Skrevet

Nummer 1, definitivt den fineste!

Skrevet

Aaaaawwwww.... :rodmer:

Hun kommer til å bli henrykt, uansett hvilken ring du velger :jepp:

Til lykke med den forestående forlovelsen!

Skrevet

Hvis du bestemmer deg for ring nr 2, husk at du må kjøpe den store diamanten i midten utenom, da den ikke er inkludert i ringprisen.

Gjest snoopy_93
Skrevet

Jeg likte nr 1 best :)

Føler de to andre fort kan bli for "blingete"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...