Gå til innhold

Oppriktig eller utspekulert?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Var det nå søndag eller søndag for 1,5 uke siden? Hvis det var nå søndag så er det ikke veldig lenge siden! Vanskelig å være tålmodig, men kanskje du burde vente til helgen i hvert fall? :jepp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har aldri hørt noe fra han, bortsett fra da jeg sendte sms med "takk for en hyggelig kveld" sist søndag, like etter at jeg kom hjem fra han. Han svarte veldig hyggelig, med smilefjes og greier, men han har aldri tatt kontakt selv, verken tidligere eller nå etter sist gang.

- TS

Sist søndag? Det er 10 dager siden. Hadde han vært interessert så hadde han garantert gitt lyd fra seg.. dessverre.

Men jeg synes ikke du kan forvente noe av en mann når dere bare har truffet hverandre "på byen" noen få ganger..

Jeg har en mistanke om at han trakk seg unna når det ikke ble noe sex, og at det der "snakke om hvor deilig det er å våkne sammen"- greiene ble litt for seriøst for ham. Og det skjønner jeg veldig godt!

• Liker 1
Skrevet

synes ikke han høres ut som en veldig "player" egentlig... er vel gjerne sånn at menn jobber ikke sååå fælt for å oppvarte ei dame vi kun vil ha sex med. Da blir det mer "neivel, og glem henne"..

Ligge å sove sammen, pludre og snakke og kysse om morgenen.. høres mer ut som en som driver å finner ut hva han vil egentlig.. :)

men, det er hva jeg tror da..

Skrevet

Hva slags jobb har han?

Hvis han jobber skift og reiser bort et par uker om gangen så er det ikke sikkert at han har mulighet til å bruke mobil, eller kanskje han bare er for trøtt til å tenke så langt.

Det er jo ikke noe forpliktelser mellom dere, så det ville jo ikke vært helt naturlig å si i fra om han reiste bort på jobb eller å sette seg ned og skrive SMS eller ringe rett etter han var ferdig med en 12 timers arbeidsøkt som det jo ofte er når en jobber skift.

Bare en tanke...

Skrevet

Jeg skjønner ikke helt hva problemet er.. Dere har møtt hverandre et par ganger på byen - og han har faktisk ingen forpliktelser overfor deg.

Det er faktisk bare å spørre ham rett ut hva han egentlig vil, det er ikke så vanskelig. Såpass moden må man være i din alder!

Når snakket dere sammen sist? Du virker ganske analyserende og veldig opptatt av hvem sin ""tur" det er å ta kontakt. Det er jo ikke sikkert han tenker sånn, så kanskje han også lurer på hvorfor han ikke har hørt noe fra deg?

(btw, hva mener du egentlig med at han var "flink" og brukte smilefjes?)

Jeg sier ikke at han har noen forpliktelser ovenfor meg - men de gangene vi har vært sammen så har han sagt at han vil treffe meg igjen, og spurt etter telefonnummeret mitt. Jeg har hittil ikke hørt noe fra han, bortsett fra den ene gangen jeg sendte melding til han først. Hvis han var interessert i meg hadde han vel tatt kontakt selv også?

Jeg vil gjerne ta kontakt og foreslå at vi skal finne på noe, men jeg vet jo ikke om det kanskje virker litt vel pågående, siden det var jeg som tok kontakt sist.

Jeg mener han var "flink" å skrive sms, siden mange menn ofte skriver korte og kjedelige meldinger, uten smilefjes og sånt :)

Skrevet

Men synes dere ikke det er naturlig å følge opp nokså kjapt dersom man er interessert? Jeg vet gutter er trege, men de skjønner vel det de også?

Det er vel sånn at gutter ikke grubler like mye som oss jenter?Vi er nokså håpløse! :gjeiper:

Skrevet

hehe... sitter begge to og ikke skal være den som er for ivrig og jager den andre bort? og dermed skjer det alikevel?

Skrevet

Jeg vil gjerne ta kontakt og foreslå at vi skal finne på noe, men jeg vet jo ikke om det kanskje virker litt vel pågående, siden det var jeg som tok kontakt sist.

Jeg vil ikke si at det er pågående å sende en melding hver 10. dag da, så det tror jeg nok ikke du trenger å tenke på :)

Skrevet

Var det nå søndag eller søndag for 1,5 uke siden? Hvis det var nå søndag så er det ikke veldig lenge siden! Vanskelig å være tålmodig, men kanskje du burde vente til helgen i hvert fall? :jepp:

Sist søndag? Det er 10 dager siden. Hadde han vært interessert så hadde han garantert gitt lyd fra seg.. dessverre.

Men jeg synes ikke du kan forvente noe av en mann når dere bare har truffet hverandre "på byen" noen få ganger..

Jeg har en mistanke om at han trakk seg unna når det ikke ble noe sex, og at det der "snakke om hvor deilig det er å våkne sammen"- greiene ble litt for seriøst for ham. Og det skjønner jeg veldig godt!

Sist søndag betyr for 3 dager siden. Det var ikke jeg som sa at det var deilig å våkne sammen. Han var den som snakket mest om de tingene der. Vi tullet og pratet om at de gangene man har med seg noen hjem vil man jo helst dra før de våkner, men han sa at sånn var det ikke nå osv. Jeg var bare enig :) Og dessuten var vi enige om at det ble dumt å ha sex så tidlig, det snakket vi også om dagen etterpå.

Skrevet

synes ikke han høres ut som en veldig "player" egentlig... er vel gjerne sånn at menn jobber ikke sååå fælt for å oppvarte ei dame vi kun vil ha sex med. Da blir det mer "neivel, og glem henne"..

Ligge å sove sammen, pludre og snakke og kysse om morgenen.. høres mer ut som en som driver å finner ut hva han vil egentlig.. :)

men, det er hva jeg tror da..

Jeg håper du har rett! Jeg synes heller ikke han virker som noen player, og jeg har jo også tenkt at hvis han virkelig bare vil ha sex så finnes det jammen enklere måter. Han er en utrolig kjekk mann, så han har ingen problemer med å få seg.

Kanskje jeg bare skal ta en chill pill og vente til jeg treffer han igjen? Så heller snakke mer med han om hva han vil da...

Skrevet

3 dager?? Ja da blir det jo helt annerledes.

Det er jo ikke nødvendig å ta helt av etter bare 3 dager uten kontakt.. synes det virker en smule desperat..

Send ham en melding da vel. Eller enda bedre. SNAKK med ham, og spør hva han egentlig vil.

• Liker 2
Skrevet

Det er bare tre dager siden!!!

Skrevet

Hva slags jobb har han?

Hvis han jobber skift og reiser bort et par uker om gangen så er det ikke sikkert at han har mulighet til å bruke mobil, eller kanskje han bare er for trøtt til å tenke så langt.

Det er jo ikke noe forpliktelser mellom dere, så det ville jo ikke vært helt naturlig å si i fra om han reiste bort på jobb eller å sette seg ned og skrive SMS eller ringe rett etter han var ferdig med en 12 timers arbeidsøkt som det jo ofte er når en jobber skift.

Bare en tanke...

Han reiser mye i jobben, men har ikke noen fast turnus nei. Han har mulighet til å sende meldinger hvertfall :) Vet ikke om han er bortreist nå, men jeg tenker jo at hvis man er interessert så blir man aldri for trøtt til å sende melding?

- TS

Skrevet

Det er jo ikke nødvendig å ta helt av etter bare 3 dager uten kontakt.. synes det virker en smule desperat..

Send ham en melding da vel. Eller enda bedre. SNAKK med ham, og spør hva han egentlig vil.

Nei, det er ingenting å bekymre seg over synes jeg. Gi ham tid. Mannfolk sitter som regel ikke klar med mobilen i håp om at det piper fra den nye flørten.

Skrevet

hehe... sitter begge to og ikke skal være den som er for ivrig og jager den andre bort? og dermed skjer det alikevel?

Hvem vet!

- TS

Skrevet

Jeg håper du har rett! Jeg synes heller ikke han virker som noen player, og jeg har jo også tenkt at hvis han virkelig bare vil ha sex så finnes det jammen enklere måter. Han er en utrolig kjekk mann, så han har ingen problemer med å få seg.

Kanskje jeg bare skal ta en chill pill og vente til jeg treffer han igjen? Så heller snakke mer med han om hva han vil da...

oh yes... som mann ville jeg bli litt satt ut om en dame jeg nettopp har truffet/driver å blir kjent med begynte å stresse med "hvorfor svarer du ikke" meldinger etter såpass kort tid. Ta en chill-pill du og se hva som skjer :)

• Liker 1
Skrevet

3 dager DENNE gangen ja. Han har ikke tatt kontakt etter de to andre gangene vi har dratt hjem sammen heller... Blir vanskelig å snakke med noen man ikke har kontakt med. Hvis jeg ikke hører noe blir jeg sikkert bare å vente til jeg treffer han igjen. På byen...

Skrevet

Han reiser mye i jobben, men har ikke noen fast turnus nei. Han har mulighet til å sende meldinger hvertfall :) Vet ikke om han er bortreist nå, men jeg tenker jo at hvis man er interessert så blir man aldri for trøtt til å sende melding?

- TS

hvor trøtt han er kommer jo helt an på hvilken jobb han har. Og dere kjenner jo ikke hverandre så veldig godt enda, så da blir det kanskje sånn. Menn er ikke som oss, sånn er det bare :)

Men etter 3 dager som du sa så er det jo ikke noe å bekymre seg over. Det er vel alltid sånn i starten og så tar det seg opp etter hvert :wink:

Skrevet

oh yes... som mann ville jeg bli litt satt ut om en dame jeg nettopp har truffet/driver å blir kjent med begynte å stresse med "hvorfor svarer du ikke" meldinger etter såpass kort tid. Ta en chill-pill du og se hva som skjer :)

Nei det hadde jeg jo aldri gjort uansett. Hadde aldri kommet til å beskylde han for noe :)

Jeg er litt analyserende og tenkende, jeg vet det. Det er bare så sjeldent jeg treffer BRA menn som jeg har lyst til å bli kjent med :)

Skrevet

Det er derfor jeg opprinnelig lurte på om enkelte menn faktisk er så utspekulerte, og ikke minst gode skuespillere :) Sier at de vil treffes igjen, ber om nummeret, bare for... Ja, hvem vet.

- TS

Generelt sett er det nok smart å ikke basere seg på hva noen måtte si eller gjøre i fylla ute på byen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...