AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 Jeg har truffet en fyr et par-tre ganger, på byen. Han virker som en bra fyr, han virker oppriktig når vi er sammen. Han gir fine og gjennomtenkte komplementer, han snakker aldri grisete til meg, og vi har vært med hverandre hjem og hatt det utrolig morsomt og fint. Vi har ikke hatt sex, men vi har våknet sammen og hatt den samme gode kjemien, hvor vi har pratet om alt mulig, kysset edru og har snakket om hvor deilig det var å våkne sammen og at alt føltes naturlig. Vi har også pratet om hvor vanskelig det er å finne noen man liker, og vi var veldig enige om at vi liker hverandre både på den ene og andre måten. Han virker ikke på noen måte skrytete eller umoden. Vi har hverandres nummer, og vi sendte meldinger like etter han dro hjem sist gang (jeg begynte), bare sånn "takk for en hyggelig kveld-greier", han var flink og brukte smilefjes og skrev mer enn bare "ok" Så jeg tenker jo at han skjønner at jeg liker han, og at det nå er hans tur til å ta kontakt. Dere menn her inne - dere som er voksne og som har litt mellom ørene (vi er begge i 30-årene) - er det mulig at han bare er utspekulert og kynisk? At hele opplegget bare er for å få seg litt? Jeg har litt vanskelig for å tro det, men samtidig hører jeg jo ingenting fra han. Og om dere ikke er så kyniske selv, kjenner dere mange menn som er det? Jeg skjønner jo ingenting av dette, synes det er veldig rart om noen sier og gjøre alle disse tingene kun for et nummer når man er såpass voksen som vi er
Daniel84 Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 Hvorfor tror du han bare er ute etter en ting, når dere ikke engang har hatt sex? 5
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #3 Skrevet 13. september 2011 Jeg har truffet en fyr et par-tre ganger, på byen. Han virker som en bra fyr, han virker oppriktig når vi er sammen. Han gir fine og gjennomtenkte komplementer, han snakker aldri grisete til meg, og vi har vært med hverandre hjem og hatt det utrolig morsomt og fint. Vi har ikke hatt sex, men vi har våknet sammen og hatt den samme gode kjemien, hvor vi har pratet om alt mulig, kysset edru og har snakket om hvor deilig det var å våkne sammen og at alt føltes naturlig. Vi har også pratet om hvor vanskelig det er å finne noen man liker, og vi var veldig enige om at vi liker hverandre både på den ene og andre måten. Han virker ikke på noen måte skrytete eller umoden. Vi har hverandres nummer, og vi sendte meldinger like etter han dro hjem sist gang (jeg begynte), bare sånn "takk for en hyggelig kveld-greier", han var flink og brukte smilefjes og skrev mer enn bare "ok" Så jeg tenker jo at han skjønner at jeg liker han, og at det nå er hans tur til å ta kontakt. Dere menn her inne - dere som er voksne og som har litt mellom ørene (vi er begge i 30-årene) - er det mulig at han bare er utspekulert og kynisk? At hele opplegget bare er for å få seg litt? Jeg har litt vanskelig for å tro det, men samtidig hører jeg jo ingenting fra han. Og om dere ikke er så kyniske selv, kjenner dere mange menn som er det? Jeg skjønner jo ingenting av dette, synes det er veldig rart om noen sier og gjøre alle disse tingene kun for et nummer når man er såpass voksen som vi er Dette lurer jeg også på! Er menn generelt dårlige på meldinger, eller er det et tegn på manglende interesse? 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #4 Skrevet 13. september 2011 Hvorfor tror du han bare er ute etter en ting, når dere ikke engang har hatt sex? Jeg vet jo ikke hva eg skal tro - jeg hører jo ingenting fra han, som sagt... - TS
Daniel84 Skrevet 13. september 2011 #5 Skrevet 13. september 2011 Jeg vet jo ikke hva eg skal tro - jeg hører jo ingenting fra han, som sagt... - TS Hvor lenge siden er det du hørte fra han da?
Steinar40 Skrevet 14. september 2011 #6 Skrevet 14. september 2011 Jeg har truffet en fyr et par-tre ganger, på byen. Dere menn her inne - dere som er voksne og som har litt mellom ørene (vi er begge i 30-årene) - er det mulig at han bare er utspekulert og kynisk? At hele opplegget bare er for å få seg litt? Jeg har litt vanskelig for å tro det, men samtidig hører jeg jo ingenting fra han. Og om dere ikke er så kyniske selv, kjenner dere mange menn som er det? Jeg skjønner jo ingenting av dette, synes det er veldig rart om noen sier og gjøre alle disse tingene kun for et nummer når man er såpass voksen som vi er Vet du noe mer om denne fyrens bakgrunn og historie? Det faktum at du har truffet ham på byen øker imidlertid risikoen for at han ikke er seriøs.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #7 Skrevet 14. september 2011 Kjære vene.......hør på hva du sier : skal denne fyren som du har truffet et par, tre ganger på byen og ligget i samme seng sammen uten sex - være utspekulert og kynisk ???!!! Det er vel litt foruroligende at du har sånne tanker om fyren, og i tillegg liker ham godt ??? Hvor godt kjenner du deg selv egentlig ?? Du vil altså spekulere i det gode ved ham at det er baktanker her ?? Hva med å gjøre din egen "research" ?? Finne ut mer om ham, sammen med ham - utenom byen ? I dypere vendinger og under andre omstendigheter. Så lenge han ikke har hatt hentydninger mot din vilje å ha sex med deg, så synes jeg hans oppførsel er eksemplarisk. Kanskje han vil gå rolig fremover med deg ??? Du må jo bli godt kjent med fyren om du liker ham ? og da skal det ikke være grunn til å dømme eller spekulere når du ikke vet nok ??? Ser du logikken her....? Gå litt tilbake til start du....sorter tankene dine og juster dømmekraften litt så finner du kanskje en løsning på "problemet" ditt.
Steinar40 Skrevet 14. september 2011 #8 Skrevet 14. september 2011 En annen sak er jo hvorfor man havner i samme seng etter å ha vært ute på byen? Etter mitt syn er det å gå for fort frem hvis man har seriøse hensikter. Riktignok er alkohol inn, det samme som vett ut. Men det man burde gjøre som en annen også skriver her; det er å bli bedre kjente UTENFOR byen og i en edruelig tilstand. 1
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #9 Skrevet 14. september 2011 Hvor lenge siden er det du hørte fra han da? Jeg har aldri hørt noe fra han, bortsett fra da jeg sendte sms med "takk for en hyggelig kveld" sist søndag, like etter at jeg kom hjem fra han. Han svarte veldig hyggelig, med smilefjes og greier, men han har aldri tatt kontakt selv, verken tidligere eller nå etter sist gang. - TS
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #10 Skrevet 14. september 2011 Vet du noe mer om denne fyrens bakgrunn og historie? Det faktum at du har truffet ham på byen øker imidlertid risikoen for at han ikke er seriøs. Jeg vet at han er "normal", han har en bra jobb, han har en stabil familie, han hadde kjæreste for et par år siden. Hvorfor skal det være så dårlig å treffe noen på byen? Jeg, og alle andre jeg kjenner, er på byen ganske ofte. Vi er normale, ordentlige folk, så hvorfor skal det være noe annerledes for alle andre man møter der?
Steinar40 Skrevet 14. september 2011 #11 Skrevet 14. september 2011 Jeg vet at han er "normal", han har en bra jobb, han har en stabil familie, han hadde kjæreste for et par år siden. Hvorfor skal det være så dårlig å treffe noen på byen? Jeg, og alle andre jeg kjenner, er på byen ganske ofte. Vi er normale, ordentlige folk, så hvorfor skal det være noe annerledes for alle andre man møter der? Jeg sier bare at risikoen øker. Fordi det er der de useriøse trekker også. Men som tidligere sagt, bli nå kjente UTENFOR byen. Er ikke det mulig, så har du svaret du trenger.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #12 Skrevet 14. september 2011 Kjære vene.......hør på hva du sier : skal denne fyren som du har truffet et par, tre ganger på byen og ligget i samme seng sammen uten sex - være utspekulert og kynisk ???!!! Det er vel litt foruroligende at du har sånne tanker om fyren, og i tillegg liker ham godt ??? Hvor godt kjenner du deg selv egentlig ?? Du vil altså spekulere i det gode ved ham at det er baktanker her ?? Hva med å gjøre din egen "research" ?? Finne ut mer om ham, sammen med ham - utenom byen ? I dypere vendinger og under andre omstendigheter. Så lenge han ikke har hatt hentydninger mot din vilje å ha sex med deg, så synes jeg hans oppførsel er eksemplarisk. Kanskje han vil gå rolig fremover med deg ??? Du må jo bli godt kjent med fyren om du liker ham ? og da skal det ikke være grunn til å dømme eller spekulere når du ikke vet nok ??? Ser du logikken her....? Gå litt tilbake til start du....sorter tankene dine og juster dømmekraften litt så finner du kanskje en løsning på "problemet" ditt. Jeg kjenner meg selv bra, takk. Jeg sier jo at jeg ikke vil tro det om han, at alt han gjør og sier sammen med meg tilsier at han er en bra mann. Jeg skulle gjerne blitt bedre kjent med han utenom byen - men det at han aldri tar kontakt vanskeliggjør naturlig nok det å finne på noe sammen med han. Så nei, jeg ser ikke logikken i innlegget ditt... Justere dømmekraften min? Tro meg - når man har vært singel noen år, så er det ikke så rart at man har litt vanskelig for å stole på at menn er oppriktige. Har opplevd det motsatte nok mange ganger.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #13 Skrevet 14. september 2011 En annen sak er jo hvorfor man havner i samme seng etter å ha vært ute på byen? Etter mitt syn er det å gå for fort frem hvis man har seriøse hensikter. Riktignok er alkohol inn, det samme som vett ut. Men det man burde gjøre som en annen også skriver her; det er å bli bedre kjente UTENFOR byen og i en edruelig tilstand. Jeg er enig med deg i det, men når man har det artig og hyggelig sammen på byen så er det lett å dra hjem sammen "på nachspiel". Og selv om vi selvfølgelig har kysset og "rotet" så har ingen av oss prøvd seg på noe mer. Bare lagt sammen og holdt rundt hverandre, og våknet sammen og spis frokost. Og hatt det akkurat like trivelig edru, inntil en av oss må dra hjem. Så som sagt - jeg vil GJERNE bli kjent med ham, edru og utenfor byen! Men han tar jo ikke kontakt med meg. Det er jo derfor jeg lurer på om dette bare er tull fra hans side. Og siden jeg har sendt melding til han regner jeg jo med at han skjønner at han har grønt lys? Vanskelig...
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #14 Skrevet 14. september 2011 Jeg sier bare at risikoen øker. Fordi det er der de useriøse trekker også. Men som tidligere sagt, bli nå kjente UTENFOR byen. Er ikke det mulig, så har du svaret du trenger. Joda, det er sant. Men jeg føler meg ganske trygg på at jeg kan luke ut de verste fyrene. Det er jo derfor jeg liker denne fyren, han virker så rolig og ordentlig. Jeg føler bare at det blir litt desperat av meg å sende melding til han, igjen.
daemonia Skrevet 14. september 2011 #15 Skrevet 14. september 2011 Joda, det er sant. Men jeg føler meg ganske trygg på at jeg kan luke ut de verste fyrene. Det er jo derfor jeg liker denne fyren, han virker så rolig og ordentlig. Jeg føler bare at det blir litt desperat av meg å sende melding til han, igjen. Er det ikke noen dager siden du hørte noe i det hele tatt da? Når det nærmer seg helg, så kan du jo f.eks spør om dere skal treffes i litt roligere forhold enn ute på byen, og kanskje foreslå å ha en rolig middag hjemme hos deg eller på restaurant eller noe.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #16 Skrevet 14. september 2011 Er det ikke noen dager siden du hørte noe i det hele tatt da? Når det nærmer seg helg, så kan du jo f.eks spør om dere skal treffes i litt roligere forhold enn ute på byen, og kanskje foreslå å ha en rolig middag hjemme hos deg eller på restaurant eller noe. Den eneste kontakt vi noensinne har hatt, er da JEG sendte melding sist søndag for å si takk for en hyggelig kveld. Vi sendte noen hyggelige meldinger frem og tilbake, og det var det. Vi byttet nummer første gangen vi møttes, men han har aldri brukt mitt nummer. Og av en eller annen grunn så mener jeg at HAN burde ta kontakt nå, siden JEG sendte melding først den eneste gangen vi har hatt kontakt...
Steinar40 Skrevet 14. september 2011 #17 Skrevet 14. september 2011 Den eneste kontakt vi noensinne har hatt, er da JEG sendte melding sist søndag for å si takk for en hyggelig kveld. Vi sendte noen hyggelige meldinger frem og tilbake, og det var det. Vi byttet nummer første gangen vi møttes, men han har aldri brukt mitt nummer. Og av en eller annen grunn så mener jeg at HAN burde ta kontakt nå, siden JEG sendte melding først den eneste gangen vi har hatt kontakt... Okay. Ja, da må jeg nok bare si at dette ikke akkurat høres ut som mye å bygge en fremtid på.
Steinar40 Skrevet 14. september 2011 #18 Skrevet 14. september 2011 Joda, det er sant. Men jeg føler meg ganske trygg på at jeg kan luke ut de verste fyrene. Det er jo derfor jeg liker denne fyren, han virker så rolig og ordentlig. Jeg føler bare at det blir litt desperat av meg å sende melding til han, igjen. Ja, det er viktig å oppleve at den andre viser interesse og initiativ.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #19 Skrevet 14. september 2011 Okay. Ja, da må jeg nok bare si at dette ikke akkurat høres ut som mye å bygge en fremtid på. Det er derfor jeg opprinnelig lurte på om enkelte menn faktisk er så utspekulerte, og ikke minst gode skuespillere Sier at de vil treffes igjen, ber om nummeret, bare for... Ja, hvem vet. - TS
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #20 Skrevet 14. september 2011 Jeg skjønner ikke helt hva problemet er.. Dere har møtt hverandre et par ganger på byen - og han har faktisk ingen forpliktelser overfor deg. Det er faktisk bare å spørre ham rett ut hva han egentlig vil, det er ikke så vanskelig. Såpass moden må man være i din alder! Når snakket dere sammen sist? Du virker ganske analyserende og veldig opptatt av hvem sin ""tur" det er å ta kontakt. Det er jo ikke sikkert han tenker sånn, så kanskje han også lurer på hvorfor han ikke har hørt noe fra deg? (btw, hva mener du egentlig med at han var "flink" og brukte smilefjes?) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå