Gå til innhold

Bear grylls, o store mannemann er litt fake!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Silvermist
Skrevet

Så lenge Bear Grylls selv ikke er en illusjon bryr jeg meg ikke :sjarmor:

Skrevet

Så lenge Bear Grylls selv ikke er en illusjon bryr jeg meg ikke :sjarmor:

Nei heheh! Egentlig litt enig, men det er jo litt flaut det der, er jo det :fnise:

Gjest Silvermist
Skrevet

Nei heheh! Egentlig litt enig, men det er jo litt flaut det der, er jo det :fnise:

Joda, jeg ser hva du mener. Men jeg tar alle sånne "reality"-programmer med en klype salt. Poenget hans er vel å illustrere hvordan man kan overleve i vildmarken, ikke at han selv går seg vill og må komme seg hjem hele tiden :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Endelig bevis på det jeg står for. Såg en episode hvor han var på Island og skulle kave seg gjennom det "store", "kalde" "forlatte" landet. Jeg er da kjent over hele Island og kan med hånden på hjertet si at det er folk over hele øya (gårdsdrift utenfor byen). Eneste farlige er om han tilfeldigvis faller i et krater (som han må kave seg høyt opp for å komme til) eller at han må krysse en geysir.

Gjest Raindrops
Skrevet

Joda, jeg ser hva du mener. Men jeg tar alle sånne "reality"-programmer med en klype salt. Poenget hans er vel å illustrere hvordan man kan overleve i vildmarken, ikke at han selv går seg vill og må komme seg hjem hele tiden :fnise:

Enig med deg. Jeg synes det er helt greit, jeg forventer ikke at han skal være i livsfare midt i ødemarka, jeg forventer at han lager bra tv. Det er som Silvermist sier, realityprogrammer tar jeg med en klype salt :)

Skrevet

Har vel vært kjent ei stund at mye av det bare er tull og at mange av situasjonene er "oppfunnet". Bl.a den gang han skulle prøve å fange og ri ein "villhest". Hesten var ikkje vill i det heile tatt, men likevel klarte han ikkje å ri den :fnise: Og at han faktisk har sovet på hotell med de andre i filmteamet fleire ganger. Det spiller egentlig liten rolle, for showet er underholdende og han viser jo fram teknikker for overlevelse. Lurer på om han virkelig drikker sin egen urin eg, eller om det bare er veldig utblandet appelsinsaft :gjeiper:

Skrevet

Har vel vært kjent ei stund at mye av det bare er tull og at mange av situasjonene er "oppfunnet". Bl.a den gang han skulle prøve å fange og ri ein "villhest". Hesten var ikkje vill i det heile tatt, men likevel klarte han ikkje å ri den :fnise: Og at han faktisk har sovet på hotell med de andre i filmteamet fleire ganger. Det spiller egentlig liten rolle, for showet er underholdende og han viser jo fram teknikker for overlevelse. Lurer på om han virkelig drikker sin egen urin eg, eller om det bare er veldig utblandet appelsinsaft :gjeiper:

Det med hesten husker jeg, og som hestemenneske kunne jeg på avstand se at den hesten var ikke vill, bare ikke i humør til å leke med Bear Grylls. Men hadde han ikke gjort alt feil, og nærma seg hesten med varsomhet og fornuft, hadde han ridd den og mer til :fnise:

Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg synes derimot saken om villmannen Kristoffer, link dagbladet, er verre. Han har utgitt seg for å oppholde seg i villmarken i ett år, og overleve av det naturen måtte gi ham, men nå viser det seg at dette dessverre ikke er hel riktig. Trist.

Skrevet

Det med han kristoffer er jo bare flaut og teit egentlig, så gjennomført, så er det så fake! Er det mulig sier jeg bare, han må da føle seg skikkelig idiot i dag når dette kommer ut!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...