Gå til innhold

savnet er større enn alt!


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

For en måned siden mistet jeg bestevenninen min i en døds ulykke. Og savnet er så stort! Jeg kan sitte og tenke på henne og bli helt kvalm med tanken på at hun er borte!!At jeg aldri får sett henne igjen er helt rart å tenke på, og på en måte uvirkelig!

Livet føles som et svart hull etter at hun døde, og alt virker så meningsløst nå.

Venninen min var jeg så uendelig gla i, så ufattelig stolt av!Uannsett hvor hun gikk ble hun et midtpunkt! smilet var ALLTID på plass, og noen gode ord. Hun støttet alltid opp mot andre og jeg vet at hun er dypt savnet. Hun hadde så mangen beundrere, og hadde en indre skjønnhet (og ytre) som ikke var sann!!Jeg vet ikke om enn eneste person Sara som ikke savner deg av de du møtte i ditt 22 år korte liv. Kirken var fullt opp av hundre talls som ville si farvell til deg. Jeg skulle så gjerne ønske du hadde visst det-at så mangen brydde seg. Og at Craig kom fra Australia..hadde du bare visst!!

Jeg savner deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så trist å høre. SKjønner at sorgen er tung å bære, det er ubegripelig når sånt skjer.

Søk trøst og samvær hos andre som også sto henne nær, slik at dere sammen kan komme gjennom sorgen og sammen huske henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...