Huldra91 Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 Jeg har lidd av hard mage en god stund nå. måneder. Jeg har hørt å drikke mye skal hjelpe, men jeg er dessverre den typen som ikke orker å drikke så mye. Da føler jeg meg bare kvalm >: Har også prøvd linfrø, men er litt ekkelt å ta. noen råd eller ideer som kan hjelpe mot hard mage? og om det er noe som ikke inneholder grovbrød ville jeg blitt glad ^^' er ikke så glad i sånne over-sunne grove greier... Jente på 19
Gjest badeand1 Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 lakris, druer,og svisker kan hjelpe..
The Kitten Skrevet 13. september 2011 #3 Skrevet 13. september 2011 Jeg har lidd av hard mage en god stund nå. måneder. Jeg har hørt å drikke mye skal hjelpe, men jeg er dessverre den typen som ikke orker å drikke så mye. Da føler jeg meg bare kvalm >: Har også prøvd linfrø, men er litt ekkelt å ta. noen råd eller ideer som kan hjelpe mot hard mage? og om det er noe som ikke inneholder grovbrød ville jeg blitt glad ^^' er ikke så glad i sånne over-sunne grove greier... Jente på 19 Hva spiser du da? Får du i deg nok fiber?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå