Gjest otrivin Skrevet 14. september 2011 #21 Skrevet 14. september 2011 - Hvor lenge var dere sammen? Nesten et år - Var det du som gikk? Ja, orket ikke mer av den SYKE moren hans, men føltes ikke som det var mitt valg if u catch my drift - Hvor lang tid før sorgen gav seg? Fikk den ikke før etter ganske lenge, men da varte den ikke så lenge, så møttes vi igjen og prøvde på nytt, og jeg ble egentlig mest knust når jeg innså at jeg ikke likte han lenger - Hvor lang tid før du var klar for en ny? Hadde ikke lyst på en ny, men "kom over" han relativt fort - Hvor lang tid før du fant en ny? 2 dager.. Hehe. Neida, nytt forhold tok vel... 5 mnd? - Hvor lenge var dere sammen? 3 mnd - Var det du som gikk? Ja, jeg var utro så orket ikke - Hvor lang tid før sorgen gav seg? Når jeg gikk ut døren hans - Hvor lang tid før du var klar for en ny? Ville ikke ha forhold - Hvor lang tid før du fant en ny? 1 mnd? - Hvor lenge var dere sammen? 7 mnd - Var det du som gikk? Ja, var utro igjen - Hvor lang tid før sorgen gav seg? Fikk ikke noen sorg - Hvor lang tid før du var klar for en ny? Ville ikke ha forhold nå heller (var vel derfor jeg var utro) - Hvor lang tid før du fant en ny? Husker ikke, 2-3 mnd? Og nå er jeg sammen med nr. 4 og vi har vært sammen i snart 1,5 år
lys Skrevet 14. september 2011 #22 Skrevet 14. september 2011 (endret) - Hvor lenge var dere sammen 8,5 år - Var det du som gikk? Nei, han tok opp temaet og vi ble enige om det. Hadde vært dårlig i altfor mange år. - Hvor lang tid før sorgen gav seg? Vanskelig å si, det var en lengre tilpasningstid siden jeg aldri hadde levd alene før. Men gradvis ble ting enklere, etter et år var alt veldig mye enklere. - Hvor lang tid før du var klar for en ny? Jeg trodde jeg var klar for en ny etter noen måneder. Syntes det var kjipt/uvant å være alene. Fikk ny kjæreste etter ca 9-10 mnd, men var nok egentlig ikke klar for en ny da. Nå tror jeg kanskje jeg er klar, hvis den rette skulle dukke opp. Over 2 år etter første bruddet (et år siden forrige). - Hvor lang tid før du fant en ny? Som sagt etter 9-10 mnd, men det varte bare et halvt års tid før jeg innså at jeg hadde litt behov for å være alene (eller noe sånt .. ) Endret 14. september 2011 av lys
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #23 Skrevet 14. september 2011 Forhold nr 1: - Hvor lenge var dere sammen? 1,5-2 år. - Var det du som gikk? Ja, jeg orket ikke mer av at han var så lat, tiltaksløs og ikke ville noenting! - Hvor lang tid før sorgen gav seg? Hmm, vanskelig å si. Vi holdt på nesten et halvt år etterpå. Så lå jeg med en annen (dårlig gjort, men jeg var singel) og da sa han stopp. Slet vel 2-3 mnd etter det. Veldig hardt helt i starten, pga skyldfølelsen og syns synd på han. - Hvor lang tid før du var klar for en ny? 2-3 mnd - Hvor lang tid før du fant en ny? Gjorde det slutt i september, holdt på til januar, jeg fikk ny kjæreste i slutten av april. Han fikk i mars. Forhold nr 2: - Hvor lenge var dere sammen? 6 mnd - Var det du som gikk? Ja, han prioiterte helt feil, hadde kontakt med exen og vi hadde ikke noe til felles. Håpløst prosjekt! - Hvor lang tid før sorgen gav seg? Var innstilt på det en stund før det skjedde (episode på episode til begeret var fullt), så var kun et par dager med gråting. Mye hjertesmerte før den tid, men da bruddet kom var det egentlig en lettelse. - Hvor lang tid før du var klar for en ny? Rett etter. - Hvor lang tid før du fant en ny? 1 dag Forhold nr 3: - Hvor lenge var dere sammen? 1 år nesten. - Var det du som gikk? Nei, han taklet ikke avstandsforhold. Gav seg kjapt fordi "han ble usikker" blablabla. - Hvor lang tid før sorgen gav seg? Ikke gitt seg enda (1 mnd siden ca). Ingen intens sorg, men er trist å tenke på. - Hvor lang tid før du var klar for en ny? Er klar for en ny, fordi jeg er fast bestemt på å ikke gi han en ny sjanse hvis han flytter tilbake. Hjelper å glemme han ved å treffe nye gutter. - Hvor lang tid før du fant en ny? Ingen kjæreste enda, men dater en:)
AnonymBruker Skrevet 18. september 2011 #24 Skrevet 18. september 2011 Har to ekser ,så tar den to ganger! - Hvor lenge var dere sammen - 5 år - Var det du som gikk? - vi gikk fra hverandre 10 ganger annen hver gang, men til slutt var det meg! - Hvor lang tid før sorgen gav seg? - trøbbelet startet etter 3 år, så de siste to årene var en sorg. Men når jeg bestemte meg for at det var slutt tok det to uker:) - Hvor lang tid før du var klar for en ny? 2 mnd - Hvor lang tid før du fant en ny? hadde ca 8 flørter det neste halvåret, men var hele tiden forelsket i en jeg ikke flørtet med. Han ble min 7 måneder etter bruddet. - Hvor lenge var dere sammen 1,5 år - Var det du som gikk? jepp, og jeg plages av dårlig samvittighet - Hvor lang tid før sorgen gav seg? Den pågår i kulissene, men jeg er over vedkommende - Hvor lang tid før du var klar for en ny? Egentlig før det ble slutt, var følelsesmessig dødt de siste 6 mndene der jeg prøvde hardt å gjenopprette det vi hadde - Hvor lang tid før du fant en ny?Jeg møtte verdens herligste gutt 2 dager etter det ble slutt, men jeg begynte ikke å date han før nå nylig (dvs 1 mnd etter bruddet). Har ekstremt dårlig samvittighet, og holder det veldig low key med hensyn til eksen
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå