AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 http://www.dagbladet.no/2011/09/13/nyheter/politikk/valg_2011/valg11/innenriks/18113474/ Når man bryr seg så lite, og ike har satt seg inn i ting, burde man virkelig stemme blankt. 1
Gjest Silvermist Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 Noen ganger blir jeg oppriktig bekymret over menneskeheten.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #3 Skrevet 13. september 2011 Er det mulig? En ting er å innse at man er politisk forvirret,(det er en ærlig sak, politikk er komplisert), men å kringkaste sin uvitenhet via media med tåpelige og selvmotsigende utsagn skulle ikke gått an. Sånne burde beskyttes mot seg selv og ikke bli utlevert offentlig. At det er mulig å frivillig ville fremstille seg selv på en så tåpelig måte for hele befolkningen er utenfor min fatteevne. Å si at man har "gitt opp norsk politikk fordi den er trangsynt og skakkjørt" og at man er helt "upolitisk" fordi "det er vanskelig å finne det partiet som står inne for det hun brenner for", men fremdeles er "rødt og blått like greit".. hører jo ikke sammen? Totalt fjas i mine ører! 3
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #4 Skrevet 13. september 2011 Hjelpes... jeg er forsåvidt ikke glad i noen av partiene selv, og lot være å stemme i år da jeg bare bor midlertidig i kommunen jeg er folkeregistrert, ikke har sterke meninger om hva som bør gjøres i kommunen og vet at 1.representanten for det partiet jeg KUNNE stemt er totalt useriøs (kjenner vedkommende). Har også stemt blankt ved et kommunevalg tidligere (annen kommune). Men aldri om jeg ville latt andre velge stemmeseddel på måfå for meg! Stygt å si det, men hun så ikke spesielt smart ut heller, og bekrefter det dessverre.
altflyter Skrevet 13. september 2011 #5 Skrevet 13. september 2011 Det er trist at folk ikke forstår viktigheten av å bruke stemmeretten på en seriøs måte. 1
Gjest HunterLady Skrevet 13. september 2011 #6 Skrevet 13. september 2011 Blir flau på hennes vegne.. Etter en slik artikkel og bilde av meg og min sønn, så hadde jeg nok holdt meg inne en stund. Evt kledd på hatt og solbriller når jeg skulle ut. Makan..
HedvigR Skrevet 13. september 2011 #7 Skrevet 13. september 2011 Først sier hun at hun driter i hva hun stemmer, for å se kritisere hvordan landet blir styrt.. Og skryter nesten av det i media
Brunhilde Skrevet 13. september 2011 #8 Skrevet 13. september 2011 Stemmen burde vel strengt tatt vært forkastet. Treåringer har ikke stemmerett i Norge...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå