Gjest Kathrinee Skrevet 13. september 2011 #1 Skrevet 13. september 2011 Jeg skal kjøpe gave til kjæresten min som fyller 20 år. Vi har vært sammen i 2 måneder. Noen som har noen tips til hva jeg kan gi til han? Har tenkt på klær, men det er litt vanskelig fordi han er litt kresen.. ;p Så hadde blitt veldig glad for noen ideer her Ooog hvor mye er det vanlig å gi når man har vært sammen såpass kort? Det haster litt..
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #2 Skrevet 13. september 2011 Jeg skal kjøpe gave til kjæresten min som fyller 20 år. Vi har vært sammen i 2 måneder. Noen som har noen tips til hva jeg kan gi til han? Har tenkt på klær, men det er litt vanskelig fordi han er litt kresen.. ;p Så hadde blitt veldig glad for noen ideer her Ooog hvor mye er det vanlig å gi når man har vært sammen såpass kort? Det haster litt.. Hei ! så hyggelig jeg har på samme alder som deg og hatt kjæreste i mange år så jeg har noen forslag her. Noe som garantert vil falle i smak +veldig personlig. Du kan enten kjøpe scrapbook sider og lage en slags bok til han, med masse bilder,skrive om første kyss, første overnatting, første gang dere møttes, første kino, osv osv. Lage en slags bok, jeg har en kjæreste som også er kresen nr det kommer til klær å annet men han ble utrolig glad for denne gaven. Det legger man mye kjærlighet i Nå vet ikke jeg hvor knyttet dere er men. Du kan jo også gjøre andre ting, lage en middag til han . ta han med ut gjøre noe han syntes er morsomt, har han en spesiell interesse?
Maria M Skrevet 13. september 2011 #3 Skrevet 13. september 2011 (endret) Du kan jo prøve med parfyme. Jeg ser selv også etter gave til kjæresten min. Men siden jeg alerde har kjøp parfymer til han før, så er den ideen brukt :gjeiper: Endret 13. september 2011 av Maria M
Cathrine88 Skrevet 13. september 2011 #4 Skrevet 13. september 2011 Hei ! så hyggelig jeg har på samme alder som deg og hatt kjæreste i mange år så jeg har noen forslag her. Noe som garantert vil falle i smak +veldig personlig. Du kan enten kjøpe scrapbook sider og lage en slags bok til han, med masse bilder,skrive om første kyss, første overnatting, første gang dere møttes, første kino, osv osv. Lage en slags bok, jeg har en kjæreste som også er kresen nr det kommer til klær å annet men han ble utrolig glad for denne gaven. Det legger man mye kjærlighet i Nå vet ikke jeg hvor knyttet dere er men. Du kan jo også gjøre andre ting, lage en middag til han . ta han med ut gjøre noe han syntes er morsomt, har han en spesiell interesse? Hmmm...Jeg tror nok jeg ville fått litt panikk hvis en jeg hadde vært sammen med i to måneder gjorde noe sånt. Jeg ville heller tatt han med ut på noe morsomt. 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #5 Skrevet 13. september 2011 Hmmm...Jeg tror nok jeg ville fått litt panikk hvis en jeg hadde vært sammen med i to måneder gjorde noe sånt. Jeg ville heller tatt han med ut på noe morsomt. det er jo fra person til person, spørs hvor knyttet man er og hvordan forhold man har sammen/om man var venner før forholdet. to mnd er kanskje litt tidelig. jeg har vært sammen med min kjære i snart 7 år så min gave var perfekt!
Cathrine88 Skrevet 13. september 2011 #6 Skrevet 13. september 2011 det er jo fra person til person, spørs hvor knyttet man er og hvordan forhold man har sammen/om man var venner før forholdet. to mnd er kanskje litt tidelig. jeg har vært sammen med min kjære i snart 7 år så min gave var perfekt! Ja, det blir selvfølgelig noe annet. Og TS vet jo bedre enn meg hvor romantisk og sentimental kjæresten er.
imeria Skrevet 13. september 2011 #7 Skrevet 13. september 2011 Bak en kake! I fjor lagde jeg oreokake da han jeg hadde datet i 2 mnd hadde bursdag. Han ble veldig glad! Veien til mannens hjerte går jo via magen! Siden dere er kjærester burde du kanskje kjøpe noe i tillegg, men hjemmelagd kake er hvertfall en god start! 1
Gjest Skrevet 13. september 2011 #8 Skrevet 13. september 2011 Se nettsiden probat.no - de har t-shirts med ufattelige kule tekster og trykk. Har butikk i Oslo.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå