Gå til innhold

Kjenner ikke igjen meg selv

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har slitt med sexlivet siden jeg ble seksuelt aktiv for snart 20 år siden. Jeg innser nå at min partner (har bare hatt en) aldri har tent meg seksuelt. Jeg hadde aldri lyst. Jeg ble kvalm av alle tegn som tydet på at han ønsket sex, og jeg var glad når han var borte for da slapp jeg å føle presset og kravene. Og det tross at vi kun hadde sex max 2 ggr pr mnd de siste årene.

Jeg har fått orgasmer både for egen hånd og med partner, men det var liksom ikke noe jeg brydde meg stort om. At jeg onanerte (kanksje max 2 ggr pr mnd) turte jeg aldri på 20 år å fortelle, og jeg følte ikke jeg burde onanere heller, for da "brukte jeg opp" lysten

Til slutt var mitt sexliv så ødelagt at jeg klarte ikke å fortsette samlivet (ikke bare sexen, men mye det.) Jeg kjente at jeg var livredd tanken på en ny mann, da jeg følte meg ødelagt. Men i en alder av 40 så burde det fortsatt finnes mange gode år...

Så møter jeg tilfeldigvis en mann bare kort tid etter samlivsbruddet. Vi flørtet en stund og det gikk som det ofte gjør..Vi endte hjemme hos ham. Jeg var livredd, og det innrømte jeg..Men jeg kvalte fornuften og tankene og lot følelsene overta...

Han gav meg en herlig opplevelse..Og har i ettertid gitt meg flere. Jeg er dødelig forelsket, og bare jeg tenker på ham blir jeg het, tung i kroppen, hjertet banker og pulsen slår så jeg hører det. Jeg blir rett og slett kåt... En følelse jeg aldri har hatt før.. Selv etter en runde med ham kan jeg gå hjem og onanere, mens jeg tenker på ham.

Jeg har bestemt meg for endelig å være ærlig mot meg selv, og jeg har innrømmet (for første gang i mitt liv)at jeg har lyst på ham, og at jeg "ordner opp" selv når vi ikke treffes. Jeg vet han likte å høre dette, og vi er enige om å snakke sammen om det vi liker.

Jeg vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget, men kanskje kan noen som sliter som jeg gjorde, få inspirasjon og et håp om at det er mulig å få en annen opplevelse av sexlivet. For jeg var sikker på at det var meg det var noe galt med...

• Liker 1
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...