Gå til innhold

Tannlegeskrekk

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bor i oslo området.. Noen som kan anbefale meg en dyktig tannlege? Er viktig at tannlegen er rolig, tar hensyn, og er generelt flink i psykologen så h*n får roet meg ned.

Jeg bryr meg ikke om pris... Bare at jeg føler meg trygg.

Noen som har slike erfaringer med sin tannlege? Hjelp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Dr. Erik Gjemmestad i Drammen er kjempeflink syns jeg. Jeg har veldig tannlegeskrekk, men fikk en liten pille 30 min før timen som roet meg ned. Snill og koselig assistent som hjalp meg inn etter pillen, og veldig forsiktig, tålmodig og snill tannlege. Fikk bedøvelse og sånt i tillegg til pillen, for denne pillen de ga meg gjorde meg ikke bedøvet, men så jeg rett og slett ikke brydde meg så mye :)

Gjest Lebewesen93
Skrevet

Uff...vet hvordan det er å slite med tannlegeskrekk. Det tapper en for energi og ikke er det spesiellt morsomt å gå rundt å ha vondt i kjeften heller :(

Håper du finner en snill tannlege ( alle er vel snille da, men en du trives hos) Lykke til :)

Skrevet

Tannlege Ida Haukåen har vært helt fantastisk for meg.

Jeg får angst før jeg skal til tannlegen, derfor har jeg ikke vært hos tannlege på over ti år, men da jeg innså at jeg MÅTTE dit for å reparere gamle fyllinger og ta visdomstenner, fant jeg henne og hun er helt fantastisk. Relativt ung, bare noen og tredve, men hun får meg til å slappe såpass mye av at jeg sovnet i stolen mens hun borret og fylte en del av tennene mine.

Anbefales på det sterkeste, hun holder til i nærheten av Grefsen stasjon, i samme bygget som den lille Rema 1000 butikken. Tar du trikk eller buss heter stoppet Grefsen stasjon, rett før eller rett etter Sinsenkrysset alt ettersom hvor du kommer fra, og går i ca tre minutter oppover veien ca retning nord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...