Gå til innhold

UTENOM TEMA


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Vet dette ikke er helt relatert, men jeg har et skikkelig problem; Det siste året ca.(er 30) har jeg begynt å få gule merker under armene på genserne, dette sprer seg gjerne nedover også. Vises ofte ikke før de er vasket. Midt i bryllupsplanlegging vil man jo gjerne føle seg litt delikat, og nå er det ikke gøy å henge ut tøy på snora. Om sommeren bruker jeg jo masse hvite/rosa/lyse topper, -og det er ikke akkurat lekkert. Tenk hvis det blir sånn på kjolen også da?

Har noen tips for å unngå dette? Har prøvd forskjellige deoèr (også dyre). Vet noen hvordan jeg kan få dette bort igjen når skaden allerede er skjedd?

Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei. Jeg vet akkurat hva du mener. Det er ikke deodorantene det er noe feil med, men det er rett og slett svette som setter slike merker. Men jeg vet at i Sverige får du kjøpt vaskemiddel som fjerner disse flekkene. En venninne av meg kjøpte det og alt gikk bort. Husker ikke hva merket het. Men de selger det på vanlige butikker. Må bare spørre der hvis du er på svensketur en gang. Lykke til icon_smile.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Nikki den 2002-05-15 15:54 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Takk for svensketips,- og jeg mente jo at det var svetten som setter merker, men noen deoèr virker jo dårligere/bedre enn andre.

Løfter tråden litt, i tilfelle flere har noen gode råd. Skal jo desverre ikke til sverige med det første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil anbefale deg Yerka eller alumminiumsklorid(?) icon_smile.gif

Det virker! Skal love deg at du slipper disse gule merkene.

_________________

Nikita kys_2.gif1212[ Dette Innlegg er endret av: Nikita den 2002-05-15 18:40 ]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kjempefint med svar, høres veldig lovende ut, men hva er det, og hvordan bruker jeg det? Før jeg bruker klærne, eller til å vaske med etter at skaden er skjedd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg anbefaler også Yerka. Hos meg virker det etter en gangs bruk. Yerka-diskusjoner har vært oppe mange ganger før, så du kan jo kikke på noen av de trådene:

http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...c=2769&forum=10

http://www.kvinneguiden.no/Forum/viewtopic...c=4017&forum=31

Forøvrig er Yerka en deodorant man bruker i en periode og den fjerner svette-problemet helt!12

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei igjen. TUUSEN TAKK FOR SVAR OG RÅD OG LENKER!!! Skal i morgen den dag ut og kjøpe Yerka. Høres dødsbra ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eddik skal visst være trikset for å få bort svetteflekkene. vet ikke om det virker, men det skader ikke å prøve.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Hei!

Jeg ber deg prøve deodoranten fra Biotherm. Den er helt kjempebra! Jeg kan ikke unnvære den en eneste time nå etter jeg begynte å bruke den, og jeg hadde masse problemer før. Akkurat som deg lette jeg etter noe som virket og fant det icon_smile.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...