AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #21 Skrevet 13. september 2011 Beckmann-sekkene er tyngre enn Bergans sine. Vi selger skolesekker og de fleste foreldre ønsker at barna (spesielt 1.klassingene) velger Bergans, men barna vil som oftest ha Beckmann pga. alt stæsjet som henger på. Når barna kommer tilbake og skal ha ny i 3./4.klasse er det påfallende mange som kommenterer at lokket irriterer i nakken. Dersom man har tykk jakke med hette vil lokket ofte være i veien. Vi selger svært lite av Beckmann-sekkene på 30l. Dette er som regel fordi barna synes sekkene blir for barnslige og/eller at de ikke ønsker lokket.
loffen Skrevet 13. september 2011 #22 Skrevet 13. september 2011 (endret) Beckmann-sekkene er tyngre enn Bergans sine. Vi selger skolesekker og de fleste foreldre ønsker at barna (spesielt 1.klassingene) velger Bergans, men barna vil som oftest ha Beckmann pga. alt stæsjet som henger på. Når barna kommer tilbake og skal ha ny i 3./4.klasse er det påfallende mange som kommenterer at lokket irriterer i nakken. Dersom man har tykk jakke med hette vil lokket ofte være i veien. Vi selger svært lite av Beckmann-sekkene på 30l. Dette er som regel fordi barna synes sekkene blir for barnslige og/eller at de ikke ønsker lokket. Javel, sønnen min går i 5.klasse og har denne:http://www.beckmann.no/img/products/30_liter/212_green.png Er den barnslig den altså? Han synes ikke det i alle fall. Innlegget er endret grunnet img-tags. Yvonne (mod) Endret 13. september 2011 av Yvonne
loffen Skrevet 13. september 2011 #23 Skrevet 13. september 2011 Og alt 'stæsjet' som alle snakker om er en mobiltelefon-veske som man kan hekte av. Den trenger jo ikke henge på. Ikke det at den veier så mye heller akkurat.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #24 Skrevet 13. september 2011 (endret) Javel, sønnen min går i 5.klasse og har denne:http://www.beckmann.no/img/products/30_liter/212_green.png Er den barnslig den altså? Han synes ikke det i alle fall. Jeg er vel ikke akkurat i målgruppen til å bedømme hvorvidt en sekk beregnet på en 4.klassing er barnslig eller ikke Jeg sier bare det veldig mange kommenterer, at de er for barnslige OG/ELLER at de ikke ønsker den sekken pga. lokket. Det er overvekt av 1.klassinger som velger Beckmann og overvekt av de som skal ha sekk nr. 2 som velger Bergans. Men jeg har aldri sagt at det ikke er noen som kjøper Beckmann 30l, vi selger bare betraktelig mindre av denne til de eldre barna. Fordelen med lokket er jo at det tåler litt mer regn enn helt ubeskyttede glidelåser, men regntrekket må på uansett for ingen av disse er vanntette. Innlegget er endret som ledd i rydding. Yvonne (mod) Endret 13. september 2011 av Yvonne
Gjest Blondie65 Skrevet 13. september 2011 #25 Skrevet 13. september 2011 Kjøp merkesekker, som bergans o.l. Da får du ikke problemet. At det er disneymotiver på sier ikke noe om kvaliteten på sekkene, o tilfelle så er det at det er laber kvalitet.. Og Beckmans er ikke merkesekk? Siden når?
Mamma1 Skrevet 13. september 2011 #26 Skrevet 13. september 2011 Kjære vene, det står bergans o.l. O.l betyr og lignende. Altså i motsetning til disse drittsekkene som koster masse bare fordi det er disneymotiver på de.
Anglofil Skrevet 13. september 2011 #27 Skrevet 13. september 2011 Tråden er ryddet for avsporinger og krenkelser iht reglene. Yvonne (mod)
Gjest Gjest Skrevet 13. september 2011 #28 Skrevet 13. september 2011 Hva betyr det at et innlegg er endret som ledd i rydding?
Anglofil Skrevet 13. september 2011 #29 Skrevet 13. september 2011 (endret) Hva betyr det at et innlegg er endret som ledd i rydding? Da ris og ros er stengt for gjester velger jeg å svare her denne éne gangen (oppfordrer å enten sende pm til moderator eller poste på ris og ros). Det kan bety at et innlegg er redigert fordi f.eks noen har sitert og svart på et innlegg som er ryddet vekk av ulike grunner. Yvonne (mod) Endret 13. september 2011 av Yvonne
loffen Skrevet 13. september 2011 #30 Skrevet 13. september 2011 Kjære vene, det står bergans o.l. O.l betyr og lignende. Altså i motsetning til disse drittsekkene som koster masse bare fordi det er disneymotiver på de. TS hadde kjøpt Beckmann. Det var den vi diskuterte. Ikke sekkene fra Nille o.l. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå