Gjest Frøydis Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 Har noen bestilt en massasje hos www.mylifespa.no ? Tibakemeldinger?
lime1 Skrevet 16. september 2011 #2 Skrevet 16. september 2011 nei,men jeg kan anbefale annen massør.
Gjest Mona Skrevet 20. september 2011 #3 Skrevet 20. september 2011 Han er en meget proff og dyktig massør - faktisk den beste jeg har møtt! Han er utrolig behagelig og oppmerksom. føler seg meget vel under og etter hans behandling. Han kan anbefales på det varmeste.
LeneK Skrevet 7. mai 2013 #4 Skrevet 7. mai 2013 Ser at det er en stund siden det var aktivitet i denne tråden, men tillater meg å blåse liv i den igjen. Vurderer selv å bestille hjemmemassasje fra mylifespa, og vil gjerne høre deres erfaringer før jeg bestiller noe besøk hjem til meg. Frøydis og Mona. Hvilke erfaringer har dere hatt med mylifespa siden dette ble skrevet?
Sunshine Skrevet 15. mai 2013 #5 Skrevet 15. mai 2013 Jeg lurer også på dette. Flere med erfaringer på hjemmemassasje? Tar de med egen benk eller hvordan fungerer det?
MiaSandnes Skrevet 12. oktober 2015 #6 Skrevet 12. oktober 2015 Kjempeflink og best av alle Kommer med benk og alle utstyr! Best service, best massasje, best hårfjerning og beste vipper. Tidliger var mylifespa, men nå heter www.yesmassage.no Jeg og min man er kjempefornøyd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå