Mamaloco Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 Endelig kan jeg såvidt begynne å tenke på bryllup jeg også, fordi kjæresten min gjennom 8 år fridde på bursdagen min Vi vil få det til på 10års jubileet vårt, altså i august 2013 Har hele tiden drømt om et bryllup utendørs, på en nydelig strand. Tenker veldig på sørlandet, og har kikket litt på diverse perler der, og den fineste jeg har funnet hittil er Storesand Camping i Hvaler. Så derfor spør jeg; har noen tips til skikkelige strandperler på sørlandet? Eventuelt vestlandet
Moscato Skrevet 12. september 2011 #2 Skrevet 12. september 2011 Ervika er nydelig. Spennende område historisk sett også, og med Vestkapp rett i nærheten. Hoddevika er for den del også nydelig.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #3 Skrevet 12. september 2011 Vestlandet har egentlig mye finere strender enn sørlandet, selvom jeg er oppvokst på sørlandet selv, men sandkvaliteten er mye finere oppover vestlandskysten, eks sola og nordover. Heldig som skal gifte deg på en strand, var min store ungdomsdrøm:)
Frk. Belle Skrevet 13. september 2011 #4 Skrevet 13. september 2011 Hva med Fevikstranda og Strand Hotel Fevik i Grimstad kommune? Solastranda er også fin synes jeg, men der er det nok betraktelig mer vind..
Mamaloco Skrevet 13. september 2011 Forfatter #5 Skrevet 13. september 2011 Ervika er nydelig. Spennende område historisk sett også, og med Vestkapp rett i nærheten. Hoddevika er for den del også nydelig. Ah, begge disse strendene var helt nydelige. Ser virkelig for meg bryllupet på en av de stedene Strand Hotell Fevik var også knallfint, det skal sjekkes ut Tusen takk for tips alle sammen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå