Gå til innhold

Skal gifte oss på stranda

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig kan jeg såvidt begynne å tenke på bryllup jeg også, fordi kjæresten min gjennom 8 år fridde på bursdagen min :rodmer: Vi vil få det til på 10års jubileet vårt, altså i august 2013 :)

Har hele tiden drømt om et bryllup utendørs, på en nydelig strand. Tenker veldig på sørlandet, og har kikket litt på diverse perler der, og den fineste jeg har funnet hittil er Storesand Camping i Hvaler. Så derfor spør jeg; har noen tips til skikkelige strandperler på sørlandet? Eventuelt vestlandet :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ervika er nydelig. Spennende område historisk sett også, og med Vestkapp rett i nærheten.

Hoddevika er for den del også nydelig.

Skrevet

Vestlandet har egentlig mye finere strender enn sørlandet, selvom jeg er oppvokst på sørlandet selv, men sandkvaliteten er mye finere oppover vestlandskysten, eks sola og nordover. Heldig som skal gifte deg på en strand, var min store ungdomsdrøm:)

Skrevet

Ervika er nydelig. Spennende område historisk sett også, og med Vestkapp rett i nærheten.

Hoddevika er for den del også nydelig.

Ah, begge disse strendene var helt nydelige. Ser virkelig for meg bryllupet på en av de stedene :rodmer:

Strand Hotell Fevik var også knallfint, det skal sjekkes ut :)

Tusen takk for tips alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...