Gå til innhold

Hoteller i Kairo

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg ser etter enn fin og rimelig hotell der jeg skal oppholde meg i noen dager. Så jeg lurte på om noen på dette forumet har vært der nede, og som har anbefalinger?!?! :gjeiper:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Hei!

Jeg ser etter enn fin og rimelig hotell der jeg skal oppholde meg i noen dager. Så jeg lurte på om noen på dette forumet har vært der nede, og som har anbefalinger?!?! :gjeiper:

Novotel Hotel 6th of October er helt fantastisk flott. God mat, stort utebasseng og flott uteplass, og ikke minst fantastisk service.

Hotellet ligger i bydelen 6th of October, og er "rikmannsdelen" av Kairo.

Det er et stykke borte fra både flyplass og pyramider, men det er absolutt overkommelig. Vi brukte vel en times tid i kaotisk trafikk for å komme oss til Giza.

Og ett tips: Ikke ta sightseeingturer på egenhånd, ta kontakt med noen av de profesjonelle på flyplassen. Det er mange uærlige selgere rundt de største attraksjonene, og guidene vet hvem som bør unngås og hvem som er trygge. :)

Edit: Skrivefeil

Endret av daemonia
Skrevet

Aha....ok! Men du skjønner, jeg trenger å være midt i byen pga jeg har papirer jeg må ordne med den norske ambasaden. Så derfor så tenkte jeg mer på et av de mange hotellene ved nilen :)

Skrevet

Aha....ok! Men du skjønner, jeg trenger å være midt i byen pga jeg har papirer jeg må ordne med den norske ambasaden. Så derfor så tenkte jeg mer på et av de mange hotellene ved nilen :)

Åja, det har jeg ikke peiling på :)

Det er en veldig hektisk og masete by, så det må du være forberedt på, men det visste du sikkert fra før av :wink:

Gjest Silvermist
Skrevet

Det ligger et Four Seasons-hotell downtown Kairo ved Nilen. Link til hotellets hjemmeside: Min lenke

Det er temmelig sentralt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...