Gå til innhold

NITH eller offentlig høyskole?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Litt rart at det står i studieprogrammet til Atlantis at med bacheloren kvalifiserer du deg til å bygge på med master da. Så jeg velger imidlertidig å tro på studieveilederene jeg har snakket med ang det.

Jeg kan ikke se at det står noe på nettsiden om nøyaktig hva de mener man er kvalifisert til, slik at det like gjerne kan være et eller annet tullestudie ved et liksom-universitet i Afrika. Å si at du er kvalifisert til en master ved UiB eller UiO er i hvert fall direkte løgn.

Det virker forøvrig noe absurd at du spør meg, siden du sier at du har snakket med studieveilederne. Hva om du forteller oss nøyaktig hvilke masterstudier på nøyaktig hvilke universiteter du er kvalifisert for? Dette må du da vite siden du har spurt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kan ikke se at det står noe på nettsiden om nøyaktig hva de mener man er kvalifisert til, slik at det like gjerne kan være et eller annet tullestudie ved et liksom-universitet i Afrika. Å si at du er kvalifisert til en master ved UiB eller UiO er i hvert fall direkte løgn.

Det virker forøvrig noe absurd at du spør meg, siden du sier at du har snakket med studieveilederne. Hva om du forteller oss nøyaktig hvilke masterstudier på nøyaktig hvilke universiteter du er kvalifisert for? Dette må du da vite siden du har spurt.

På grunn av denne tråden jeg har snakket med de, fordi jeg ble usikker :)

http://www.amh.no/no/studier/bachelor_i_ernaring/?_ips_encoding=UTF-8

hvis du ser under på videre studier står det.

Kan gå videre på 2-årig masterprogram i Akershus og muligens Bergen hvis det er plasser til overs, altså man bli prioritert sist. Det er selvsagt ikke klinisk da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...