Gjest Gjest Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 Føler meg lite pen "der nede" da jeg får røde, stygge prikker (kviser) ved barbering. Det sies at prikkene forsvinner etter kort tid, men hos meg varer de lenge, og når de er borte er det forlengst på tide med ny barbering. Så da har man samme runden igjen.. Er heller ikke fornøyd med barbering, da jeg ikke får et helt "glatt" resultat uten at jeg barberer med til jeg blir sår. Samme hvor nøye jeg barberer, er det alltid litt "stubber" igjen når man stryker mot hårene. Neste dag er det uansett tydelige skjeggstubber å kjenne. Og jeg kan ikke barbere meg hver dag, da får jeg iallefall veldig mye såre og røde prikker. Man kan jo vokse seg, men jeg orker ikke gå og få det gjort hele tiden, hele året igjennom. Gjør dere det selv? Hvilken voks bruker dere, er det veldig vondt? Så har jeg lurt på hårfjerningskrem. Går dette an å gjøre der nede, eller blir det for sterkt? Brukte det for mange år siden under armene, og då ble jeg knall rød og det svidde noe helt forferdelig. Vil tro at det er enda mer ømfindtlig der nede enn under armene, og det må jo gjøre skikkelig vondt? Eller er det rett og slett normalt å ha "dott" i dag? Er singel etter å ha hatt samme mann i årevis, så er litt redd for at en evt. ny partner skal få bakoversveis over å se noen med dott:-) Blir veldig glad for alle tilbakemeldinger og råd!
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #2 Skrevet 12. september 2011 Har det samme problemet selv, jeg løser det med å epilere, funker som f! NULL kviser og en fin og glatt venn i en goood stund! Gjør selvfølgelig dritvondt, men heller smerte i 30 - 60 min enn den sykt jævlige kløen som følger med barbering! Voksing er også et alternativ, men jeg har aldri prøvd fordi den ene gangen jeg gjorde det fikk jeg blåmerker.
Gjest Gjest Skrevet 12. september 2011 #3 Skrevet 12. september 2011 Epilere...er det sånn maskin, sånn laserlignende ting? Har blitt frarådet å bruke det da jeg har lys, ømfindtlig hud og dermed er i den gruppen som det ikke egner seg for. Og smerte i 30-60 minutt hørtes lenge og vondt ut.. Men hvor lenge varer det før du må gjøre det igjen da?
Djungelvrål Skrevet 12. september 2011 #4 Skrevet 12. september 2011 Epileringsmaskin røsker ut hårene med roten, litt som voksing bare vondere fordi man må gå over samme ommråde flere ganger for å få med alt. Skjønner ikke folk orker!
Gjest HunterLady Skrevet 12. september 2011 #5 Skrevet 12. september 2011 Har det samme problemet selv, jeg løser det med å epilere, funker som f! NULL kviser og en fin og glatt venn i en goood stund! Gjør selvfølgelig dritvondt, men heller smerte i 30 - 60 min enn den sykt jævlige kløen som følger med barbering! Voksing er også et alternativ, men jeg har aldri prøvd fordi den ene gangen jeg gjorde det fikk jeg blåmerker. 30-60 MINUTTER?? wtf??! Her tar det 20 minutter om jeg bruker GOD tid. Men jeg barberer for det meste, kjapt og greit. Men om jeg virkelig skal gjøre det perfekt, så vokser jeg framfor å epilere.
pusleline Skrevet 12. september 2011 #6 Skrevet 12. september 2011 Barberer, og smøret på litt tonic (har en med en den alkohol i) med bomull. Etterpå tar jeg på litt olivenolje.
Gjesten Skrevet 12. september 2011 #8 Skrevet 12. september 2011 Jeg bruker Veet på venusberget. Det funker kjempebra her, bare bli litt kjent med din egen hud der, prøv på et lite område først og finn ut hvor lenge du må/kan ha det.
AnonymBruker Skrevet 13. september 2011 #9 Skrevet 13. september 2011 Jeg fatter faktisk ikke hvorfor noen ønsker å se ut som et barn i større utgave. Og hvertfall ikke et forvokst bart kjønnsorgan med røde prikker og sår. Personlig syns det jeg er penest (i den grad man kan bruke ordet "pent" i denne sammenhengen) når det er stusset i bredde og lengde. Og det blir man ikke prikkete og sår av. 2
Gjesten Skrevet 13. september 2011 #10 Skrevet 13. september 2011 Jeg fatter faktisk ikke hvorfor noen ønsker å se ut som et barn i større utgave. Og hvertfall ikke et forvokst bart kjønnsorgan med røde prikker og sår. Personlig syns det jeg er penest (i den grad man kan bruke ordet "pent" i denne sammenhengen) når det er stusset i bredde og lengde. Og det blir man ikke prikkete og sår av. Jeg synes det er mer behagelig å være glatt, både når jeg har sex og ellers. Derfor velger jeg å glattbarbere meg, ikke for å se ut som et barn (Jeg barberer meg også under armene hele vinteren, av samme grunn).
Obelix Skrevet 13. september 2011 #11 Skrevet 13. september 2011 Ei glattbarbert voksen dame ser aldri aldri ut som noe barn.. Skjønner ikke hvorfor man hele tiden må si det. Er jo en kropp der og..
PoisonIwy Skrevet 13. september 2011 #12 Skrevet 13. september 2011 Har du prøvd å smøre på Unirens rett etter barbering? Det er ment for å brukes etter barbering, desinfiserer på en måte. Svir som f.. . i noen sekunder. Men hindrer nupper. Selges på kondomeriet og Vita.
Gjest HunterLady Skrevet 13. september 2011 #13 Skrevet 13. september 2011 Har du prøvd å smøre på Unirens rett etter barbering? Det er ment for å brukes etter barbering, desinfiserer på en måte. Svir som f.. . i noen sekunder. Men hindrer nupper. Selges på kondomeriet og Vita. Den har jeg også brukt. Fy som den svir. Men funker ja.
Gjest HunterLady Skrevet 13. september 2011 #14 Skrevet 13. september 2011 Ei glattbarbert voksen dame ser aldri aldri ut som noe barn.. Skjønner ikke hvorfor man hele tiden må si det. Er jo en kropp der og.. Enig. Barn er barn og voksne er voksne. Er ingenting barnslig med glattbarberte voksne kjønn. De som synes det må mest sannsynlig ha noen høyst rare assosiasjoner i hodene sine..
Obelix Skrevet 14. september 2011 #15 Skrevet 14. september 2011 Enig. Barn er barn og voksne er voksne. Er ingenting barnslig med glattbarberte voksne kjønn. De som synes det må mest sannsynlig ha noen høyst rare assosiasjoner i hodene sine.. Ganske så enig i mye vi
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå