Gå til innhold

Naken med eller uten ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere menner og gutter hva synes dere om pyjamas liker dere å ligge med pyjamas eller ligge naken i senga . Han jeg bor sammen med liker helst å ligge naken han kan ikke fordra pyjamas men har du en god dyne så går det greit, jeg liker heller ikke pyjamas det er bare noe dritt .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her i huset sover vi nakne. :P

Gjest Snowflake
Skrevet

Pysjamas? Et ord som jeg ikke kjenner til :hoho:

Her soves det uten en tråd - bare god og varm mannekropp mot huden min i tillegg til dyne. :D

Skrevet

jeg og liker hellst og sove naken. men det hender at sambo tar på seg en pysj ja, men det er fordi vi bor i norge da og er ikke akkurat kjennt for varme vintrer :)

Skrevet

Jeg sover alltid netto, mens gubben foretrekker boxer.

Gjest sexysadie
Skrevet

Enig, makter ikke noe som strammer når jeg skal sove.

Skrevet (endret)

.

Endret av Gundel Gaukeley
Gjest Anonymous
Skrevet

sover helst i truse jeg. (Ikke string!) Føler at jeg kan bli litt fuktig der nede om natten og det kjennes best med truse på.. (rart? :roll: )

Skrevet

Sånn egentlig så foretrekker jeg å ha på meg truse, men kryper da inntil kjæresten min naken hver natt likevel. :)

Skrevet

Naken, det samme gjelder mannen i mitt liv og de fleste andre ser jeg.

Ganske lettvint og greit det synes jeg :wink:

Gjest mann 50
Skrevet

Synes det er behageligst med boxer. Må holde orden på sakene. Kan ellers lett komme i klemm.

Skrevet

Så lenge jeg sover med mannen min sover jeg naken, men når han ikke er hjemme, eller jeg sover et annet sted foretrekker jeg å sove i trusa :wink:

Skrevet

Helt naken begge to.. Men sover jeg alene en natt så sover jeg med pysj, ullsokker, 1 extra dyne og ullteppe! Fryser veldig mye uten gutten min jeg! :P

Skrevet

Sover uten klær på, det er best synes vi!

Greit å få litt luft til! :sjarmor:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Naken eller i truse... Har en nødpyamas som brukes når jeg er på tur og sånn :ler:

Skrevet

Jeg sover naken , og det gjør stort sett samboeren også. Det er meg som har fått ham til det, for tidligere sov han alltid med boxeren på! :blunke:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...