AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #1 Skrevet 12. september 2011 Jeg har nettopp skiftet fastlege. På det nye legekontoret får jeg høre at det ikke er noe automatikk i av de overfører journalen. Er det meningen at man da skal starte med blanke ark hver gang man skifter fastlege, eller at det er frivillig å overføre journalen sin? Jeg tenker å gå og hente den ut på mitt gamle legekontor - og er litt nysgjerrig, så jeg har lyst til å se gjennom den før jeg leverer den til mitt nye legekontor. Er det bare å gå i resepsjonen og så printer de den ut / gir meg mappa i handa uten noe om og men? Eller må man bestille den noen dager i forvegen, slik at de har gjort den klar til man kommer innom...?
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #2 Skrevet 12. september 2011 Ring legen din, Be om journalen, han sier ifra om når du kan komme å hente den, så enkelt er det
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #3 Skrevet 12. september 2011 Ring legen din, Be om journalen, han sier ifra om når du kan komme å hente den, så enkelt er det
Gjest Consensio Skrevet 12. september 2011 #4 Skrevet 12. september 2011 Du ringer ditt legekontor og hører hvordan de gjør det. Når jeg skiftet lege sist, så fikk jeg den ikke i handa. Fikk nesten kjeft av noen sjokkerte damer på kontoret der når jeg ba om det. Nei, slikt skulle sendes. Når jeg skiftet lege gangen før der, så fikk jeg hele journalen i handa. Så de bedriver litt forskjellig praksis.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #5 Skrevet 12. september 2011 Da ringer jeg legekontoret! Takk for svar!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå