Gå til innhold

MENSEN

Fremhevede innlegg

Skrevet

Når jeg har mensen, får jeg stor mage, ser feitere ut rett og slett, buksa blir trang.. har noen det samme problemet som meg? og hvorfor skjer det da vi har mensen?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når jeg har mensen, får jeg stor mage, ser feitere ut rett og slett, buksa blir trang.. har noen det samme problemet som meg? og hvorfor skjer det da vi har mensen?

HEI! du er ikke den eneste , når man har mensen går man som regel opp 1-2kg den uken. Dette er vannansamling i kroppen og kan fort føle deg oppblåst. Så fortvil ikke, tror vi fleste føler det sånn. Jeg unngår vekten den uken for å si det sånn. :fnise:

Skrevet

Samme her. Samler væske Og tror det er vanlig ja. Pleier også å tisse en masse i slutten av mensperioden. Da kommer overskuddsvæsken ut hos meg. Så lenge det ikke er smerter synes jeg det er litt fasinerende med de rare ting kroppen foretar seg. ( Jeg kan f.eks ha lukthalliser når jeg har PMS...) Regner med det kommer av hormoner.

Skrevet

Jeg blir ekstremt humørsyk, skriker, gråter, sliten hele pakka :gjeiper:

Skrevet

Åjadda. Og det er ikke bare inbilling, klærne blir trangere, spesielt rett før. Håret blir livløst og knusktørt, trynet ser ikke ut. Influensasymptomer. Enorm apetitt. Null energi. Hurra! :P

Skrevet

Og hodepine! Ikke glem hodenpinen. Får gjerne en migrene enten før eller etter mensen som slår meg helt ut i et par dager.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...