Gå til innhold

Eldre menn ser meg, men ikke de yngre...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en ung dame på 30 som stadig blir lagt merke til av eldre menn. De er som oftes i 40-50 årsalderen, men noen er vel nærmere 60-åra.

Jeg ser jo at de ser på meg, og noen ganger møtes blikkene våres. Jeg må innrømme at jeg syns det er litt spennende, og de er jo kjekke! Jeg lurer på hva de tenker. Vil de bli bedre kjent med meg, eller hva tenker de?

Selv om jeg er 30, ser jeg yngre ut enn jeg er, så jeg syns det er rart at jeg ikke ser noe til mennene i 20-30 åra. Det ville vært mer naturlig at de så på meg, liksom...

Hva er galt med meg?

PS: Dette er snakk om på dag og kveldstid når jeg tar t-banen eller er i butikker eller er ute og går o.l.

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hvorfor. Det kan man jo lure på.

Ingen andre enn de som ser på deg vet hvorfor de gjør det.

Vi skulle virkelig hatt orakelet fra Delfi som lønnet medarbeider på KG. :)

• Liker 6
Skrevet

Ja, hvorfor. Det kan man jo lure på.

Ingen andre enn de som ser på deg vet hvorfor de gjør det.

Vi skulle virkelig hatt orakelet fra Delfi som lønnet medarbeider på KG. :)

Men er det ikke noe galt om ingen på min alder viser interesse for meg, mens de som er eldre viser mye interesse?

Skal jeg bare gjengjelde interessen og inngå et forhold med en eldre mann?

Er vel noen orakler her inne? :lur:

Skrevet

Men er det ikke noe galt om ingen på min alder viser interesse for meg, mens de som er eldre viser mye interesse?

Skal jeg bare gjengjelde interessen og inngå et forhold med en eldre mann?

Er vel noen orakler her inne? :lur:

Er du SIKKER på at du ikke ser gammel ut?

Jeg syns det er litt rart å si "ja, jeg blir sammen med en eldre mann" også ta det første og beste. Du får vel utforske litt og se om noen av disse mennene er noe å være sammen med før du blir det kanskje?

Skrevet

Er du SIKKER på at du ikke ser gammel ut?

Jeg syns det er litt rart å si "ja, jeg blir sammen med en eldre mann" også ta det første og beste. Du får vel utforske litt og se om noen av disse mennene er noe å være sammen med før du blir det kanskje?

Ja, helt sikker. Alle som ikke kjenner meg tror jeg er mye yngre enn 30... Og jeg ser jo selv at jeg ser ung ut, så vet det er rett.

For ikke så lenge siden var det to eldre menn som viste sin interesse for meg, og jeg kunne sikkert inngått et forhold med han ene. Jeg bare syns det er rart ...

Skrevet

Ja, helt sikker. Alle som ikke kjenner meg tror jeg er mye yngre enn 30... Og jeg ser jo selv at jeg ser ung ut, så vet det er rett.

For ikke så lenge siden var det to eldre menn som viste sin interesse for meg, og jeg kunne sikkert inngått et forhold med han ene. Jeg bare syns det er rart ...

JA det er rart... Sånn du skriver det iallefall. Jeg vet ikke om du ønsketenker eller hva du gjør, men det finner du jo fort ut av når du gjengjelder interessen isåfall. Og nei, var ikke frekt ment, hørtes bare HELT absurd ut for min del. :P Men har jo skjedd at gamle menn har sett på meg og, men jeg syns det er ekkelt da siden jeg er 18 og de glante forsåvet like mye da jeg var 13... Så. Haha. Mange eldre menn tiltrekkes jo av unge kvinner (skjønner jeg godt, hvor sexy er det med hengepupper til livet og åreknuter på lårene osvosvosvosv), men ja... Prøv og se du :-D Lykke til!

Skrevet

Jeg hadde også den opplevelsen da jeg var yngre, men det var nok fordi jeg ikke så "bra" nok ut for gutter på egen alder. Men voksne menn hadde ofte interesse for meg, de så vel noe anna enn gutter som var mest opptatt av hva kompisene kom til å si.

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde også den opplevelsen da jeg var yngre, men det var nok fordi jeg ikke så "bra" nok ut for gutter på egen alder. Men voksne menn hadde ofte interesse for meg, de så vel noe anna enn gutter som var mest opptatt av hva kompisene kom til å si.

Det er det jeg tenker også. Kanskje jeg ikke ser bra nok ut? Gutter i 20-30åra er så kravstore når det gjelder utseende, så de vil bare ha jentene som ser ut som modeller.

De som er eldre ser vel mitt indre, og det er iallfall vakkert :)

Skrevet

Mange eldre menn tiltrekkes jo av unge kvinner (skjønner jeg godt, hvor sexy er det med hengepupper til livet og åreknuter på lårene osvosvosvosv), men ja... Prøv og se du :-D Lykke til!

Den ungdommen, den ungdommen. Dere kan få sagt det. :)

Nyt det mens dere kan. Årene går fort og om dere ikke ønsker å dø ung og bli et vakkert lik så kan dere velge å eldes med verdighet.

Ikke bare ved å holde kroppen ved like med trening og sunt kosthold, men å ha et minimum av respekt for mennesker som er eldre enn dere.

Er dere heldig så blir dere også eldre. Det finnes ingen garanti for det, men hva som er garantert er at tiden ikke stopper opp.

Virker som om noen tror det når de er unge og dumme. :biggrin:

• Liker 2
Skrevet

Ingen på min alder sjekker meg opp, bare de som er mye eldre...

Er jeg stygg siden ingen på min alder ser ut til å ense meg? Jeg vet unge menn er veldig opptatt av utseende, og at eldre menn ser mer det indre, men kan ikke si at jeg får så veldig god selvtillit av dette ...

Skrevet

Hadde også det samme opplevelsen da jeg var mindre. Men jeg har også utelandsk opprinnelse da....! Men jeg skjønte at mitt problem var at jeg så bare litt anderledes ut. Var også den eneste utlendingen på skolen. :(

Skrevet

eg er heilt sikker på at du ikkje er stygg :) Du kan jo prøve å sjekke opp dei du likar sjølv? Eg hadde ikkje fått mannen min viss ikkje eg hadde tatt initiativ. Han var for sjenert...

• Liker 2
Skrevet

Jeg synes det virker som det DU som er interessert i eldre menn. De er sikkert interessert i deg også, bevares, men det virker som du legger godt merke til dem.

Da jeg var 20-30 så jeg ikke på eldre menn en gang, jeg visste ikke at de fantes, og ante ikke om de var interessert i meg, men det var de sikkert. De var bare så uinteressante at jeg ikke la merke til det.

Nå er jeg 38 og legger LITT mer merke til dem, men ikke så veldig. Jeg blir nesten litt fornærma hvis en 60 åring prøver seg. Men om noen år til blir jeg sikkert glad :)

Skrevet

Tråden er ryddet for innlegg skrevet av en utestengt bruker.

Iah, mod

Skrevet

Jeg har det samme selv :) blir sjekket opp av aldre menn, men jeg liker det :lur:

Skrevet

Hvordan tenker du at det er mulig for fremmede mennesker som ikke har peiling på hvordan du ser ut, skal kunne svare på dette?

• Liker 4
Skrevet

Jeg vet om noen jenter som er over snittet pene, men som aldri blir sjekket opp. Alle veldig pene jenter har kjæreste. Jeg tror det går mest på utadventhet og at du er sosial med det motsatte kjønn. Tenk selv. Vet du om noen kjekke gutter eller pene jenter som ikke har kjæreste, og går de på nattklubb og er sosiale med jenter/gutter i hverdagen.

Skrevet

Jeg opplever akkurat det samme. Unge menn på min alder pleier ofte bare å se forbi meg (men det er å foretrekke fremfor at de slenger dritt til meg, som mange pleide å gjøre da jeg var tenåring). Menn som er opptil 30 år eldre enn meg, ser derimot på meg med interesse og kaller meg pen.

Kan hende at de ser mer på utstråling enn utseende, men så er jeg ganske sjenert og litt sær også :fnise: Er ikke særlig pen på noen måte, men jeg er heller ikke overvektig eller noe sånt. Skulle gjerne fått litt interesse fra de på min alder også...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...