Gå til innhold

Pappa er veldig syk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt om det passer her, men pappa er psykisk syk og har vært det lenge. Han pleide å være verdens beste pappa, men nå er han så langt nede og orker ingenting. Han har vært innlagt på psykiatrisk sykehus i snart ett år, og holdt på å dø flere ganger. Av depresjonen i seg selv, av at han ikke spiser, av at han har forsøkt å ta livet sitt..

Jeg sørger fordi jeg føler jeg allerede har mistet pappa, men at jeg ikke har en grav å gå til. Jeg er så sliten og har hele tiden dårlig samvittighet for at jeg ikke er nok hos ham. Jeg blir helt ødelagt av å se tynne, plutselig gamle ham bare ligge der i sengen og ikke orke noe, og at det ikke er noe jeg kan gjøre.

Er det noen andre som har vært i en lignende situasjon?

Velger å være anonym foreløpig, synes alt er så vanskelig og sliter med vonde tanker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pappa var sånn en periode, men han ble bra igjen da, men syntes det var helt jævlig.

Er det ingenting som gjør han glad? Bare for noen minutter?

Når JEG var deprimert skrev jeg lange brev til mine nærmeste og fortalte om ting, forklarte ting og sa hva jeg følte for de. Kanskje du kunne gjort det til din far så blir det litt som å "velte" ut følelser på en grav? Fortelle han hvordan du føler det? Kanskje får han øynene opp og skjønner at han skader de rundt seg. Er ikke godt å si!

Lykke til! <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...