Gå til innhold

Remember me


Mrs. Morgan

Anbefalte innlegg

Jeg lastet ned filmen Remember me her om dagen, men ikke giddet å se det før i kveld. Helt uvitende om at det var en kobling til den tragedien i 11.september for akkurat 10 år siden.

Trodde det var en helt vanlig romantisk-drama film. Så gjennom hele filmen, likte den veldig godt, så på slutten... Står han der da, i et av de to tårnene så begynner jeg å tenke "huh?" videre sier stemmen i filmen "det er 11.september 2001" og jeg bare "OH SHIT!"

Filmen sluttet jo selvfølgelig med at han var i tårnet da det skjedde og døde. Jeg fikk skikkelig frysninger! Og grøsser litt ennå... Jeg visste ikke at filmen egentlig handlet om 11. september 2001 i det hele tatt! Og så velger jeg å se filmen akkurat IDAG...

:lete:

Tråden merket som spoiler

Bond, mod

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tok heller ikke den koblingen, og nettopp derfor ble filmen så bra :) Så hvis du får endret overskriften ville jeg skrevet spoiler, slik at andre år samme filmopplevelse som oss :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg så den på kino. Jeg hadde ikke sett traileren eller lest omtalen så jeg visste heller ikke at den hadde med 11/9 å gjøre. Utrolig bra film!! Fordi man blir så overrasket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker jeg så den på kino. Jeg hadde ikke sett traileren eller lest omtalen så jeg visste heller ikke at den hadde med 11/9 å gjøre. Utrolig bra film!! Fordi man blir så overrasket.

Jeg og. jeg bare "Robert Pattinson!!", og dro for å se den, uten å egentlig vite hva den handlet om. Synes slutten var veldig bra!

Jeg har en greie med at når ei venninne av meg skal se en film, så sier jeg "Alle dør på slutten", selv om det veldig sjeldent er sant. Gjett om hun ble sint etter at hun hadde sett Remember me, og jeg hadde fortalt henne før filmen at alle dør? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for spoiler! Har ikke fått sett den enda, men der ble den filmtittingen ødelagt gitt :(

Det står jo spoiler i overskriften da..

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke i hovedoverskriften. Man ser ikke det når man trykker seg inn på innlegget gjennom de som ligger i "siste innlegg" helt øverst på hovedsiden. Så det så!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke i hovedoverskriften. Man ser ikke det når man trykker seg inn på innlegget gjennom de som ligger i "siste innlegg" helt øverst på hovedsiden. Så det så!

Nei men du ser det med en gang du kommer inn i tråden, og da er det jo bare å gå ut igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...