Gå til innhold

Pretty Little Liars


louise1

Anbefalte innlegg

Nei, men burde jo tenke så langt at de fleste ikke vil vite det selv om det ikke står at det ikke skal være spoilere. Mona eller ikke.

jaja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror jeg er drittlei av pretty little liars. Det er som en såpeopera. Hver gang noe kan bli avslørt eller noen kan bli tatt, så kommer det noe i veien. Så skjer det ingenting.

Drar det så altfor langt ut. Man blir jo lei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dessuten rart at "A" alltid ligger flere skritt fremfor dem hele tiden .. litt lei av d også:P

hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lagde denne tråden fordi jeg lurte på hvor sesong 2 lå, men det er jo visse folk som elsker å spoile :)

Enough spoiling!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo bare folk som har gjettet her da..

Ei sa hvem "A" var i begynnelsen av samtalen. Det er spoiling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen vet hvem det er for de har sagt at serien ikke skal følge bøkene, og det er ikke avslørt i serien enda.. så nei, det er kun gjetting

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke serieskaperne gått ut og sagt at det ikke var Mona i serien? Mente jeg leste det et sted, men finner det ikke igjen nå. De ønsket å gjøre det annerledes fordi så mange hadde lest bøkene, for å gjøre det mer spennende.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke serieskaperne gått ut og sagt at det ikke var Mona i serien? Mente jeg leste det et sted, men finner det ikke igjen nå. De ønsket å gjøre det annerledes fordi så mange hadde lest bøkene, for å gjøre det mer spennende.

De har sagt de har skrevet om så serien og bøkene ikke blir det samme..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...