louise1 Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 Ja, da var det skjedd. Jeg er en av de som har blitt hekta på Pretty Little Liars. Nå er jeg nettopp ferdig med sesong 1 og leter som en tulling etter sesong 2. Noen som veit hvor den ligger? Fant en nettside der de viser den, men der går det så innmari tregt.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 ser du serien? les bøkene de er 100 ganger bedre jeg lover deg!!
Gjest otrivin Skrevet 12. september 2011 #5 Skrevet 12. september 2011 last ned? sesong to kommer forresten ikke resten før senere
Gjest uAnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #7 Skrevet 12. september 2011 sidereel.com og surfthechannel.com Da slipper du å laste ned også
Tabudrue Skrevet 12. september 2011 #8 Skrevet 12. september 2011 eztv.it hvis du bruker torrents. Raske og virusfrie torrenter
Gjest otrivin Skrevet 12. september 2011 #9 Skrevet 12. september 2011 Sesong 2 har kommet.. Ikke hele. Ep 13 kommer på halloween
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #11 Skrevet 14. september 2011 Har tenkt at det kanskje kan være hun Allison.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #13 Skrevet 14. september 2011 Allison er jo død. Allison. Jeg tror det ikke selv, men hva med Mona eller Melissa?
Fashionistaen Skrevet 14. september 2011 #14 Skrevet 14. september 2011 Allison er jo død. Allison. Jeg tror det ikke selv, men hva med Mona eller Melissa? Det er Mona som er A... BTW, les bøkene de er 100 ganger bedre enn serien!!!
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #15 Skrevet 14. september 2011 Ja, Mona eller Melissa. Kanskje mest Mona. Har også hørt en litt syk teori om at Allison hadde ei tvillingsøster, og at det var tvillingsøstra som døde og at den faktiske Allison lever, og at det er hun som er A. Litt "out there" teori, menmen. Synes Pretty Little Liars begynner å bli litt irriterende å se på. Det bygger hele tiden opp til noe, men det kommer aldri et klimaks.
louise1 Skrevet 14. september 2011 Forfatter #16 Skrevet 14. september 2011 Har en liten finger på Mona, men man veit jo aldri
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #17 Skrevet 14. september 2011 Synes at de begynner å dra det veldig ut egentlig. Du som sier at det er Mona og at vi burde lese bøkene. Takk for avsløringen.
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #18 Skrevet 14. september 2011 Synes at de begynner å dra det veldig ut egentlig. Du som sier at det er Mona og at vi burde lese bøkene. Takk for avsløringen. Det er ikke sikkert at det er samme person som er A boka er A i serien. De har gjort en del endringer, såvidt jeg vet. Men enig i at de drar det veldig ut!
AnonymBruker Skrevet 14. september 2011 #19 Skrevet 14. september 2011 Det er ikke sikkert at det er samme person som er A boka er A i serien. De har gjort en del endringer, såvidt jeg vet. Men enig i at de drar det veldig ut! Kan vel ikke vær så veldig mange endringer at det er snakk om 2 forskjellige personer. Synes de burde begynne å komme med noen svar snart :s
Fashionistaen Skrevet 14. september 2011 #20 Skrevet 14. september 2011 Synes at de begynner å dra det veldig ut egentlig. Du som sier at det er Mona og at vi burde lese bøkene. Takk for avsløringen. Så ikke at det sto at det ikke var noe spoiling i denne tråden. Er flere bøker i Pretty little liars serien vet du, der ikke A er Mona lenger men en annen. Mye mulig at de har videreført dette til serien, altså at det ikke er Mona som er morderen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå