Gå til innhold

Frenzy Fat Loss


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som har prøvd Frenzy Fat Loss? gikk dere ned mer/ fikk dere mer energi? fungerer dette?:) spent på svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det noen som har prøvd Frenzy Fat Loss? gikk dere ned mer/ fikk dere mer energi? fungerer dette?:) spent på svar:)

Hei, jeg har ikke prøcd frenzy fat loss. Men tenkte jeg skulle tipse deg om noe annet, som regel så er innholdet i slankepiller i norge kun grønn te, spansk pepper, chili, krom, osv osv. Dette er da mye billigere å kjøpe på butikken. Jeg har lest mye om sånt , jeg har gått ned 15 kilo men er forsatt mye underfett som jeg vil ha bort. Jeg har kommet over noe som heter LIPOTROPIC, søker du det opp på google så er det for det meste kun sider fra usa osv. men det er da noe nytt. Ser det er utrolig mye positive tilbakemeldinger på dette, og kan gå ned opp til seks kilo på en uke. Kan sende deg mer informasjon hvis det er noe du er intressert i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser det er utrolig mye positive tilbakemeldinger på dette, og kan gå ned opp til seks kilo på en uke. Kan sende deg mer informasjon hvis det er noe du er intressert i.

Hvis et middel gjorde at man kunne miste 6 kg fettvekt på en uke uten særlige skadelige bivirkninger, ville det vært en verdenssensasjon som det hadde stått om i alle aviser. Overvektsepidimien som truer helsevesenet i den vestlige verden ville vært over, og millarder av kroner ville vært spart ved at de feite tok noen piller.

Det er en grunn til at det ikke har vært store oppslag om dette i seriøse medier. Det er bare humbug. Det ENESTE som gir varig virkning er sunn livsstil, dvs. normal sunn mat i passelige mengder og MOSJON. Med mosjon menes å røre på seg hver dag, ikke bare trene på Sats 2-3 ganger i uka.

Over halvparten av alle bilturer i Norge er på under 5 km. Jeg tror ikke jeg tar for hardt i hvis jeg sier at halvparten av alle disse turene fint kunne vært erstattet av sykkel. Hvis det hadde skjedd ville Norge kunnet registrere en markant nedgang i gjennomsnittsvekt, markant færre diabetestilfeller, færre hjerte- og karsykdommer osv.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis et middel gjorde at man kunne miste 6 kg fettvekt på en uke uten særlige skadelige bivirkninger, ville det vært en verdenssensasjon som det hadde stått om i alle aviser. Overvektsepidimien som truer helsevesenet i den vestlige verden ville vært over, og millarder av kroner ville vært spart ved at de feite tok noen piller.

Det er en grunn til at det ikke har vært store oppslag om dette i seriøse medier. Det er bare humbug. Det ENESTE som gir varig virkning er sunn livsstil, dvs. normal sunn mat i passelige mengder og MOSJON. Med mosjon menes å røre på seg hver dag, ikke bare trene på Sats 2-3 ganger i uka.

Over halvparten av alle bilturer i Norge er på under 5 km. Jeg tror ikke jeg tar for hardt i hvis jeg sier at halvparten av alle disse turene fint kunne vært erstattet av sykkel. Hvis det hadde skjedd ville Norge kunnet registrere en markant nedgang i gjennomsnittsvekt, markant færre diabetestilfeller, færre hjerte- og karsykdommer osv.

Hehe, du. jeg har gått ned 15kg på en sunnmåte, lagt om kosthold trent ræva av meg og holdt meg selv i øra i mange mnd, aldri prøvd noe hjelpemidler før nå. Begynte i dag og er spent! Disse pillene skal da blandes med en sunn livs stil så klart, man kan ikke sitte på ræva å forvente at kiloene renner av. Disse seks kiloene leste jeg om i en artikel om en større dame som mente det rant ned.

Lipotropic Tabletter - Beskrivelse:

Lipotropics er stoffer som hindrer en unormal opphopning av fett i leveren. De fire lipotropics er metionin, kolin, inositol og Betaine.

Lipotropics øker produksjonen av lecithin i leveren og dermed bidrar til å holde kolesterol mer løselig og minske avleiringer i blodkar. De hindrer ansamling av fett i leveren. De har også avgifte aminer som er biprodukter av protein metabolism.

L-Carnitine har lenge vært brukt av idrettsutøvere for lengre treningsøkter. Den brukes i slankemiddel fordi det hjelper med å konvertere lagret fett til energi. Det kan også hjelpe med å kontrollere hypoglykemi og dermed fordeler diabetikere.

Kolin er et annet lipotropic (fett emulgator). Det virker i emulgering kolesterol, slik at det ikke slår seg ned på arterieveggene. Det fungerer godt med inositol å utnytte fett og kolesterol, og det fungerer også godt med metionin i avgifte aminer som er biprodukter av protein.

Betaine (TMG) (trimethylglycine) er en stor kildel metylgrupper. Metylgrupper kan deaktivere skadelige stoffer i kroppen og konvertere dem til nyttige stoffer

Inositol metaboliserer fett og kolesterol og hjelpemidler for transport av fett i blodet systemet. Det er derfor et hjelpemiddel i redistribusjon av kroppsfett. Det hjelper også vet at det senker kolesterolnivået. Det er et medlem av B-Complex-gruppen og er en lipotropic agent.

Metionin er en lipotropic/ aminosyre som reduserer fett og hjelpemidler i kolesterolsenkende. Det kan erstatte kolin som hjelpemidler for å redusere lever fett. Metionin ser ut til å fungere som en katalysator for kolin og inositol dermed påskynde deres funksjon.

Chromium picolinate er den mest absorberbare form av krom. Krom er et sjeldent mineral og sannsynligvis 99% av den amerikanske befolkningen får ikke nok krom i kostholdet. Dette gjør at man ikke får lyst på sukker.

Forskning har vist at diabetikere og kroppen utbyggere kan dra nytte av krom, fordi det kan bidra trimme fett og bygge muskler. Forskning har vist at krom picolinate kan brenne fett og øke muskler selv uten trening eller en spesiell diett. Som alltid, innebærer et vellykket vekttap en rimelig måltid plan, daglig kalori mengden og aktivitetsnivå. Resultatene kan variere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg har ikke prøcd frenzy fat loss. Men tenkte jeg skulle tipse deg om noe annet, som regel så er innholdet i slankepiller i norge kun grønn te, spansk pepper, chili, krom, osv osv. Dette er da mye billigere å kjøpe på butikken. Jeg har lest mye om sånt , jeg har gått ned 15 kilo men er forsatt mye underfett som jeg vil ha bort. Jeg har kommet over noe som heter LIPOTROPIC, søker du det opp på google så er det for det meste kun sider fra usa osv. men det er da noe nytt. Ser det er utrolig mye positive tilbakemeldinger på dette, og kan gå ned opp til seks kilo på en uke. Kan sende deg mer informasjon hvis det er noe du er intressert i.

6 kilo på en uke hadde nok vært litt ekstremt for meg som veier knappe 60 kg... Det jeg kan tenke meg noe som kan hjelpe meg å gå ned de siste 5 kiloene, fjerne fett og kan gi meg mer energi og overskudd... Hvor får man kjøpt disse pillene da? har du prøvd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 kilo på en uke hadde nok vært litt ekstremt for meg som veier knappe 60 kg... Det jeg kan tenke meg noe som kan hjelpe meg å gå ned de siste 5 kiloene, fjerne fett og kan gi meg mer energi og overskudd... Hvor får man kjøpt disse pillene da? har du prøvd?

Jeg kan i hvertfall garantere deg at du ikke vil gå ned 6 kg på en uke selv om du skulle begynne med disse pillene. Om de hadde hatt dokumentert virkning så ville de vært reseptbelagt.

Jeg kan si med 99% sannsynlighet at om du bare spiser pillene så er lommeboka di det eneste som blir slankere. Om du kombinerer pillene med sunt kosthold og mosjon, hvorfor ikke spare penger og kun gå for sunn mat og mosjon? Det er billigere, og er i tillegg det eneste som nytter over tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan i hvertfall garantere deg at du ikke vil gå ned 6 kg på en uke selv om du skulle begynne med disse pillene. Om de hadde hatt dokumentert virkning så ville de vært reseptbelagt.

Jeg kan si med 99% sannsynlighet at om du bare spiser pillene så er lommeboka di det eneste som blir slankere. Om du kombinerer pillene med sunt kosthold og mosjon, hvorfor ikke spare penger og kun gå for sunn mat og mosjon? Det er billigere, og er i tillegg det eneste som nytter over tid.

Ikke heng deg sånn opp i de seks kiloene. Jeg trenger ikke gå ned seks kilo, veier 54-55kilo, 150 høy. Som sagt så er jeg ferdig slanket men gjør dette pga underfett og vil bli litt ribba iforhold til trening :) jeg har holdt på ett og ett halvt år med kosthold mosjon osv, trenger ikke lære noe mer om det. vet det meste man kan vite om mat osv :) dette er da ment som er KICK starter, jeg kan garantere at det er mer virkning enn de andre pillene her i norge. Den BESTE måten ågå ned på og ha ett langvarig resultat er kosthold og trening, nettopp derfor jeg har GJORT det ! Jeg svarer på spørsmålet om fat loss pillene og informerer om annet jeg har hørt om. !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 kilo på en uke hadde nok vært litt ekstremt for meg som veier knappe 60 kg... Det jeg kan tenke meg noe som kan hjelpe meg å gå ned de siste 5 kiloene, fjerne fett og kan gi meg mer energi og overskudd... Hvor får man kjøpt disse pillene da? har du prøvd?

Hehe det var fælt a de seks kiloene telte. Som jeg skrev så var dette en større kvinne, veide over 100 kg så da renner det vel litt av når man først begynner :) du kommer garantert ikke til å gå ned seks kilo på en uke. Dette er andre dagen min, ingen bivirkninger. Skal tas en før frokost, gå en halvtime. så spise en god frokost :) anbefales å begynne med EN per dag i en uke, så trappe opp. Kombiner dette med sunt kosthold og trening, regner med det vil hjelpe deg noen ekstra kilo. Jeg vet forsatt ikke hvordan det fungerer. Jeg har kjøpt det her : http://www.finn.no/finn/torget/tilsalgs/annonse?finnkode=29632049

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...