AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 Hei! Jeg er invitert på temafest, hvor vi skal kle oss ut som et land. Er det noen som har noen gode ideer? Gjerne litt finurlige, slik at det ikke blir for overtydelig Type kiltantrekk, flamencodanser og lederhosen synes jeg blir for lettvint, hadde vært så moro om folk måtte tenke seg litt om før de skjønte hvor jeg var fra! Jeg lurte på ninja, men det er vel ikke så knyttet til land (Japan? eller?) kanskje.. Ellers lurte jeg på å kle meg i grått/beige, helt nøytral (Sveits), men det er jo kjedelig å være helt grå også da. Kom med gode ideer! :D
Hipphurra Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 Hehe...Jeg synes Sveits ideen var kjempe bra! Kle deg i beige, det er jo nøytralt! Vet ikke om jeg har noen bedre ideer... Drakula forbindes vel med Romania. Så kan du ha på deg tre kroner, Svergie kalles vel tre kronor Det var ideer i hvertfall, om de var gode var noe annet;) Skal se om jeg kommer på flere:)
ElaineBenes Skrevet 11. september 2011 #3 Skrevet 11. september 2011 Likte Sveits! Hva med brunt - Tyskland fram til 1945?
ElaineBenes Skrevet 11. september 2011 #4 Skrevet 11. september 2011 Ha én lang støvlett på ett bein ( kanskje en sånn Peter Pan- støvel som var så populære i fjor og forfjor) = Italia.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #5 Skrevet 11. september 2011 USA: Frihetsgudinnen. Krever en lang kjortel, en lanterne, og litt finurlig hodepryd. Storbritania: Dronning Elizabeth? Da trenger du bare en sånn bestemordrakt, med matchende hatt, samt litt medaljer og ordensbånd. Vatikanstaten: Paven Russland: Gå sammen minst tre jenter med litt ulik størrelse/kroppsfasong og vær babushkadukker. Japan: Geisha! Dronning Maud Land: Dronning Maud. Krever bare litt smal midje. (Dronning Maud land er jo strengt tatt ikke et land, men det er iallfall en betydelig landmasse). Haiti: Zombie
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #6 Skrevet 11. september 2011 Haha, jeg likte ideen om å kle seg ut som dronning Elizabeth! Det høres veldig overkommelig ut prismessig også I morgen drar jeg på fretex for å se om jeg finner noe som passer, tusen takk for gode forslag, kom gjerne med flere! Har tenkt på Alice i eventyrland også, evt. Mad Hatter, eller noen fra Neverland. Når ideene først begynner å komme er det vanskelig å bestemme seg
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #7 Skrevet 12. september 2011 Geisha fra Japan er et kult forslag synes jeg. Ellers har du jo burka og hijab i Midt-Østen, og sari i India. De er heller ikke vanskelige å få til. Eskimo blir kanskje litt varmt? Sjaman med tromme, eller sånn voodoogreie (Haiti) som nevnt over, da kan du jo lage en dukke med nåler i som du går og bærer på, og egentlig bare kle deg litt heksete eller i hvite klær og forkle og store øreringer.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #8 Skrevet 12. september 2011 USA: Frihetsgudinnen. Krever en lang kjortel, en lanterne, og litt finurlig hodepryd. Storbritania: Dronning Elizabeth? Da trenger du bare en sånn bestemordrakt, med matchende hatt, samt litt medaljer og ordensbånd. Vatikanstaten: Paven Russland: Gå sammen minst tre jenter med litt ulik størrelse/kroppsfasong og vær babushkadukker. Japan: Geisha! Dronning Maud Land: Dronning Maud. Krever bare litt smal midje. (Dronning Maud land er jo strengt tatt ikke et land, men det er iallfall en betydelig landmasse). Haiti: Zombie Må bare korrigere her det heter Matrijoska og ikke Babushka
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå