Gå til innhold

Fotsvette

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Er ikke vanligvis plaget med fotsvette. Men jeg har et par støvletter som jeg svetter mye når jeg bruker. Derfor lukter det ikke særlig godt av de. Fins det noe som jeg kan fjerne lukten med? Hjelper såkalte fotdeo'er bra? Må kanskje begynne å bruke det når jeg skal ha på disse støvlettene...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjopte en gang et par saler fra Dr. Scholl som man legger i skoene, og de tar bort svette og svette lukt. Jeg bruker ikke sokker pa sommeren nar det er varmt, sa da lukter det jo litt, men sa lenge jeg har disse salene i skoene sa er fottene torre og luktefri. JEg husker ikke hva de heter, men det er bare a sporre i butikken.

Jeg har ogsa brukt spray, men da er lett at fottene lukte som sparyen, og jeg har ikke funnet noen spray som er luktfri.

K

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei (jeg sa navnet mitt men da gikk ikke innlegget inn). Jeg svetter ganske mye på bena men det virker som at det er bare noen sko eller støvletter som det blir vond lukt i. Jeg går ganske mye med joggesko og når de blir våte inni av svette så lukter de surt, særlig om sommeren for da går jeg uten sokker i dem. Men i de andre skoa mine er det ikke noe sur lukt (jeg har forresten noen gamle buffalo sko som lukter litt surt når jeg går med de lenge) Hilsen Monica

• 5 år senere...
Gjest Gjest_Håvard_*
Skrevet
Er ikke vanligvis plaget med fotsvette. Men jeg har et par støvletter som jeg svetter mye når jeg bruker. Derfor lukter det ikke særlig godt av de. Fins det noe som jeg kan fjerne lukten med? Hjelper såkalte fotdeo'er bra? Må kanskje begynne å bruke det når jeg skal ha på disse støvlettene...

Hei alle dere som sliter med vond lukt i sko og støvler. Vi har nettopp startet et firma som importerer klenz. Vi får den rett fra fabrikk i Korea så prisen blir overkommelig. Denne boksen fjerner 99,7% av alle bakterier og sopp som finnes i skoene, altså DET som forårsaker vond og sur lukt. Prossessen er harmløs og gir deg garantert et par "nye" sko i løpet av 7 minutter. Håper på full drift om kort tid, med bl.a. webshop etc. hs

Gjest Gjest_hilde_*
Skrevet

Har hørt om tipset om å putte skoene i fryseren, da dør de bakteriene som skaper lukten. Har ikke selv prøvd det. Har vært fornøyd med fotdeo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...