Gå til innhold

Andungen juniordyne

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg vasket denne dynen i dag, 100% etter vaskeanvisningen på lappen. Tromlet den nøyaktig slik det stod og likevel står jeg igjen med "ingenting". Altså, dynen som før vask var luftig og fin er nå nærmest et tynt teppe. Hva er trikset med å få det "fluffy" igjen? Noe av fyllet lå i en liten klump, men dette har jeg fått fordelt ut sånn passe bra.

Takker for tips!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tørketrommel med en tennisball.

Hadde to sånne "tørketrommelballer" i...

Ts

Skrevet

Det går an å tørke dyna vanleg også, viss du til stadigheit ristar på den. Men då blir den nok ikkje like fin igjen.

Skrevet

Her tørket vi den på snora. Når den var tørr, puttet vi den i tørketrommelen med 3 tennisballer. Da ble den fluffy og fin igjen :)

Skrevet

Hvis den ikke blir bra igjen hadde jeg gått til butikken og klagd. Hvis ikke de vil hjelpe deg, hadde jeg ringt produsenten.

Skrevet

Vi vasket en slik dyne uten å tørketromle den etterpå (hadde ikke tørketrommel). Vi var sikre på at dynen var tapt, for dunene lå i klumper og dyna var tynn og puslete. Det som hjalp var å riste den jevnlig og legge den på varmekablene i gulvet. Fin som ny igjen!

Skrevet

Tusen takk for tips! Skal la den tørke helt nå før den får en runde i tørketrommelen igjen - med noen tennisballer :) Satser på at den fluffer seg til igjen da!

Ts

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...