Gå til innhold

Undre, undre

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kan man spørre en platonisk kamerat om vi kan gå å legge oss sånn nu og da, eller blir det for frekt? :rodmer:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De aller fleste menn vil ta det som et kjempekompliment, men det kan selvsagt bli litt kleint om man sånn plutselig får vite at ei venninne man har hatt i et utall år, plutselig er kåt på seg...

Jeg ville nok ikke gått til et slik skritt om da vennskapet ikke var preget av masse flørt og seksuell kjemi... Men lykke til!

Skrevet

Det kommer vel helt an på den du spør?

Jeg kunde nok lett ha blitt både smigret og forledet, avhengig av hvem som spurte. Om det er lurt, er et helt andet spørsmål...

Skrevet

Hadde nok tatt det som et kompliment og sikkert blitt litt tent av det selv om det nok hadde vært litt skummelt :)

Skrevet

Kan være lurt å lufte det i en køddete tone en gang man er på fylla sammen ;-)

-Domino

• 10 måneder senere...
Skrevet

Om du vet du er attraktiv er det vel bare å kjøre på. Om du er usikker på om han synes du er tiltrekkene ville jeg vært litt mer forsiktig.

Skrevet

Hvis du bare er ute etter sex så er det nok bedre å finne noen som ikke er kompisen din vil jeg tro. Det blir litt mindre forviklinger og såre følelser på den måten.

Skrevet

Ja, skjærer det seg, så kanskje du angrer etterpå. Men, på kødd i fylla kunne kanskje ha gitt et subtilt hint. Kommer jo an på om han "tåler" slike spøker også...

Gjest Stjerner og planeter
Skrevet

eg gjorde det...i fylla vel og merke

han sa ja og det funka det....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...