OliviaP Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 Hva spiser dere til mellommåltid? Jeg liker å spise lite mat ofte, fremfor mye mat sjelden, og prøver å legge inn flere mellommåltider i løpet av en dag, men har stagnert litt på yoghurt og knekkebrød Så trenger noen gode forslag
The Kitten Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 Hva med en frukt, litt nøtter eller grønnsaker?
kills Skrevet 11. september 2011 #3 Skrevet 11. september 2011 Spiser sjeldent mellommåltid, drikker bare vann for å holde sulten unna.. Spiser dog avocado til lunsj om det er til hjelp. I blant slenger jeg med noen mini-babybel eller en Atkins-bar. Spiser lite karbohydrater da, så er kanskje vanskelig for meg å komme med innspill du finner fornuftige. Yoghurt er ikke dumt da, men heller en Skyr enn en Piano liksom.
sirilin Skrevet 11. september 2011 #4 Skrevet 11. september 2011 Nutrilett bar Toffie smak. Nøtter Gulrøtter, Kålrabi Rosiner
lell Skrevet 12. september 2011 #5 Skrevet 12. september 2011 Har alltid en liten boks med nøtter i veska. Ellers spiser jeg en banan, yoghurt eller rett og slett en brødskive.
lille-lure Skrevet 12. september 2011 #6 Skrevet 12. september 2011 frukt, brødskive, eller noe slikt
AnonymBruker Skrevet 12. september 2011 #7 Skrevet 12. september 2011 Nøtter, rugsprø, frukt. Spesielt nøtter synes jeg funker bra om man er sulten, holder meg mett lenge.
Kvist Skrevet 12. september 2011 #8 Skrevet 12. september 2011 Det hender jeg lager mine egne granola bars. Mettende og næringsrikt, tar liten plass og holder seg godt om den blir liggende (innpakket selvfølgelig) i veska en stund. I metallkakeboks hjemme holder de veldig lenge. Jeg bruker mye frø, gryn, nøtter og tørket frukt/bær i mine, og mye mye mye mindre sukker enn i de amerikanske oppskriftene.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå