Gå til innhold

Hva spiser du som mellommåltid?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva spiser dere til mellommåltid? Jeg liker å spise lite mat ofte, fremfor mye mat sjelden, og prøver å legge inn flere mellommåltider i løpet av en dag, men har stagnert litt på yoghurt og knekkebrød :P Så trenger noen gode forslag :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en frukt, litt nøtter eller grønnsaker?

Skrevet

Spiser sjeldent mellommåltid, drikker bare vann for å holde sulten unna..

Spiser dog avocado til lunsj om det er til hjelp. I blant slenger jeg med noen mini-babybel eller en Atkins-bar.

Spiser lite karbohydrater da, så er kanskje vanskelig for meg å komme med innspill du finner fornuftige. Yoghurt er ikke dumt da, men heller en Skyr enn en Piano liksom.

Skrevet

Nutrilett bar :) Toffie smak.

Nøtter

Gulrøtter, Kålrabi

Rosiner

Skrevet

Har alltid en liten boks med nøtter i veska. Ellers spiser jeg en banan, yoghurt eller rett og slett en brødskive.

Skrevet

frukt, brødskive, eller noe slikt :P

Skrevet

Nøtter, rugsprø, frukt. :) Spesielt nøtter synes jeg funker bra om man er sulten, holder meg mett lenge.

Skrevet

Det hender jeg lager mine egne granola bars. Mettende og næringsrikt, tar liten plass og holder seg godt om den blir liggende (innpakket selvfølgelig) i veska en stund. I metallkakeboks hjemme holder de veldig lenge. Jeg bruker mye frø, gryn, nøtter og tørket frukt/bær i mine, og mye mye mye mindre sukker enn i de amerikanske oppskriftene.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...