Gjest Gjest Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 Har i en alder av 30 for første gang fått soppinfeksjon nedentil. Blitt påvist ved GU. Ikke hatt andre symptomer enn litt kløe. Har kjøpt tre piller+salve, men hva med samboer? Fins det kun salve å kjøpe og hvor lenge? Han har hatt litt kløe også. Problemet er at jeg har vært sammen m ed en annen mann for 2 mnd siden. Kan jeg ha fått det fra han - eventuelt smittet han også når dette begynte for 1 mnd siden? Jeg kommer ikke til å informere han uansett. Eller kan det bare komme av feks mye bading, våt bikini, intimbarbering, nye truser?? Ille kjedelig å få dette synes jeg, da jeg hører mange får det om og om igjen... Tips?
kills Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 Det kan komme av mye. Endret pH-balanse i underlivet, for mye trange klær etc. Er veldig mange forskjellige meninger angående om det er smittsomt eller ikke, så det er opp til deg selv hva du ønsker å tro på. Usikker på hva du bruker, men har selv brukt Canesten tidligere, er med både salve og stikkpille i pakken. Brukte kun den stikkpille en gang før det gikk over og fortsatte med salve ut uka. Har ikke fått det siden.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå