Noranora Skrevet 11. september 2011 #1 Skrevet 11. september 2011 (endret) Hei! Jeg er glad i å sy og ønsker en sybyste, men vet ingenting om dette. Er det noen som har noen tips til om hvor jeg finner dette til rimelige priser? Og finnes det sybuster som man kan justere størrelsen på? Eller må man bare måle og se hvilken størrelse man trenger? Takknemlig for svar! Endret 11. september 2011 av Noranora
AnonymBruker Skrevet 11. september 2011 #2 Skrevet 11. september 2011 Det heter byste. Du kan google det. Men jeg mener det som regel er overraskende dyrt.
Noranora Skrevet 11. september 2011 Forfatter #3 Skrevet 11. september 2011 ops, mente sybyste. Takk for svar!
Moscato Skrevet 11. september 2011 #4 Skrevet 11. september 2011 Stoffogstil.no har justerbare sømbyster i ulike str. Hvordan prisen/kvaliteten er i forhold til andre steder aner jeg ikke, men du kan jo starte der
Stueloff Skrevet 29. august 2012 #5 Skrevet 29. august 2012 Jeg tar opp denne tråden. Noen som vet hvor jeg kan finne en? Har lest litt rundt på nettet og fått inntrykk av at den fra Stoff og stil er av dårlig kvalitet i forhold til prisen. Bor i nærheten av Tromsø, men om det finnes nettbutikker (helst norske) eller vet om noen som tar bestillinger så hadde det vært flott.
AnonymBruker Skrevet 29. august 2012 #6 Skrevet 29. august 2012 Nei, jeg tror det er vanskelig å finne billige sømbyster, og også i en norsk nettbutikk. De som de har hos stoff og stil er vel billigste, andre plasser koster det 2,5 tusen. Selges brukte på finn.no av og til. Også butikker selger brukte sybuster, men da ikke justerbare. Og så kan du lage en selv da, les her http://www.threadsmagazine.com/item/3659/clone-yourself-a-fitting-assistant eller prøv å google "lage egen sømbyste". <br /><br /> Anonym poster: e6a6e26fd37f2db90388fc2d06515d45
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå